چهره هاسلبریتی ایرانی

زندگینامه کامل ساره بیات و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

زندگینامه کامل ساره بیات و همسرش به همراه نکاتی از زندگی شخصی و اینستاگرام ساره بیات همچنین جدیدترین عکس های این بازیگر زن در این مطلب. از جمله سریال های ایرانی که در مدت گذشته، سر و صدای قابل توجهی را به خود اختصاص داده است، سریال ” دل ” است. سریال ” دل ” به کارگردانی منوچهر هادی و به نویسندگی بابک کایدان در ژانر عاشقانه، ملودرام و اجتماعی برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شده است.  از جمله بازیگران این سریال ایرانی می توان به ساره بیات اشاره کرد.

زندگینامه کامل ساره بیات و همسرش
زندگینامه کامل ساره بیات و همسرش

در این مطلب تصمیم داریم درباره ساره بیات به بحث بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

ساره بیات متولد ۱۴ مهر ماه سال ۱۳۵۸ شمسی در شهر مشهد است. ساره در یک خانواده ی چهار نفره بزرگ شده است و فقط یک خواهر به نام ” سروین ” دارد. لازم به بیان است خواهر ساره بیات یعنی سروین بیات با رضا قوچان نژاد، فوتبالیست و لژیونر معروف ایرانی ازدواج کرده است! شاید جالب باشد که بدانید پدر و مادر ساره، مخالف ورود وی به عرصه ی بازیگری بودند! به همین دلیل او به صورت پنهانی، رشته دانشگاهی خود را، رشته تحصیلی هنر انتخاب کرد تا بدون اطلاع خانواده، وارد عرصه ی بازیگری شود! ساره فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته ی هنر است.

پس از کش و قوس های بسیار، در نهایت ساره در سال ۱۳۸۰ شمسی و وقتی ۲۲ سال، سن داشت، بازیگری را از دنیای تئاتر آغاز کرد! او توانست به عنوان اولین تجربه ی خود در جشنواره ” پلیس ” ، جایزه ی بهترین بازیگر را همراه با دیپلم افتخار این جشنواره، به خود اختصاص دهد. ساره سپس وارد موسسه ی هنری کارنامه شد و  زیر نظر استاد پرویز پرستویی، دوره های کامل بازیگری را گذراند.

بیات

آغاز فعالیت حرفه ای بازیگری

ساره فعالیت خود را در عرصه ی بازیگری را از قاب تلویزیون شروع کرد؛ و با سینما و شبکه خانگی نیز به شهرت رسید! کلاس های بازیگری موسسه هنری کارنامه، به پله ای برای آغاز موفقیت های ساره تبدیل شد! او در سال ۱۳۸۴ شمسی و از این کلاس های بازیگری، به سریال ” یک مشت پر عقاب ” معرفی شد و توانست در کنار بازیگران بزرگ و صاحب نامی چون رضا کیانیان و علیرضا خمسه بازی کند.

موفقیت های ساره ادامه داشت؛ تا اینکه وی در سال ۱۳۸۶ شمسی با فیلم ” مقلد شیطان ” وارد سینما شد. فیلم ” مقلد شیطان “ ، فیلمی به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی افشین صادقی و به نویسندگی حمید نعمت‌ الله است.

بیوگرافی و زندگینامه کامل ساره بیات و همسرش
بیوگرافی و زندگینامه کامل ساره بیات و همسرش

همکاری با اصغر فرهادی

ساره درباره ی نحوه همکاری خود با اصغر فرهادی در یکی از مصاحبه های خود، چنین می گوید: ” من توسط ‌حبیب رضایی به گروه و دستیاران اصغر فرهادی معرفی شدم! جلسه‌ های متعددی داشتیم تا به آنچه مد‌نظر ایشان بود، برسم و در نهایت وقتی انتخاب شدم، خیلی خوشحال بودم! چون به نظرم تمام روزهای کاری با ایشان، مثل یک کلاس درس مهم بود!

سبک آقای فرهادی برای گرفتن بازی از بازیگران‌ خود، سبک متفاوت و دشواری است! و آثار وی نیز اثبات کرده است که این شیوه، شیوه ی متفاوت و راضی کننده ای است. “

ساره و پدر

حضور در پروژه سینمایی محمد (ص)

ساره درباره ی حضور در فیلم محمد رسول الله (ص) می گوید: ” حضور در بعضی کارها کاملا دلی است و حس خوبی دارد! برای من پیشنهاد بازی در نقش حلیمه ، دایه ی حضرت محمد (ص) در پروژه ی بزرگ محمد (ص)، اتفاق فرخنده و مبارکی بود که اصلا در مورد پذیرش کار حتی لحظه‌ ای تردید و درنگ نداشتم! “

او درباره ی این پروژه سینمایی می گوید: ” به نظرمن، تمام بازیگران فیلم محمد رسول الله (ص) نقش اصلی هستند! برای این که با هر مقدار حضور در آن، نشانی حضرت را می دهند! یعنی تکمیل شدن یک پازل که با حذف یکی از این نقش ها، طراحی ناقص می شود. برای این که تماشاگر با اتمسفر یا قصه ای از نقش اصلی رو به روست، نه صورت، فیزیک و میمیک او. “

ساره در ادامه ی فعالیت های خود در عرصه ی بازیگری، در سال ۱۳۹۷ شمسی در فیلم سینمایی ” هزارتو ” به کارگردانی امیرحسین ترابی، به نویسندگی طلا معتضدی و به تهیه‌ کنندگی سپهر سیفی و در سال ۱۳۹۷ شمسی در فیلم سینمایی ” سمفونی نهم ” به کارگردانی محمدرضا هنرمند، به نویسندگی محمدرضا هنرمند و حامد افضلی و به تهیه‌ کنندگی زینب تقوایی حضور داشت.

بیات

حضور در سریال دل

ساره در سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی، به نویسندگی بابک و میثم کایدان و به تهیه کنندگی ایرج محمدی در نقش ” رستا ” حضور دارد. لازم به بیان است در سریال دل بازیگرانی دیگری چون بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی‌ نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر به نقش آفرینی پرداخته‌ اند.

سریال دل

زندگی شخصی

ساره مجرد می باشد و تاکنون ازدواج نکرده است! ساره به زندگی خود، علاقه ی بسیار زیادی دارد. او می گوید: ” آدم ها وقتی از هر نفس و هر لحظه شان لذت ببرند، به همان سنی که دارند راضی می شوند. تمام این سال های زندگی ام را فهمیده ام و دوست دارم به جلو بروم، نه به عقب برگردم! “

همچنین او از فعالیت های هنری خود نیز راضی است! وی در این باره می گوید: ” فکر می‌ کنم به هر چیزی که در این حرفه می‌ خواستم تا به امروز رسیده‌ ام! شاید خیلی کم‌ توقع باشم، ولی به آن چیزی که خواسته ام، رسیده ام! خیلی سخت به اینجا رسیدم و شاید برای همین است که خیلی جایگاهم را دوست دارم. “

ساره به فعالیت های هنری دیگری نیز علاقه دارد! برای نمونه وی در مرداد ماه سال ۱۳۹۶ شمسی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در زمان ریاست زهرا احمدی پور، به عنوان سفیر صنایع دستی انتخاب گردید و معرفی شد!

حضور بیات در فیلم سینمایی عنکبوت

افتخارات

ساره بیات توانست جایزه ی بهترین بازیگر زن را در هفدمین جشن حافظ در سال ۱۳۹۶ شمسی برای بازی در سریال ” عاشقانه ” به خود اختصاص دهد. همچنین او توانست در سال ۲۰۱۲ میلادی جایزه ی بهترین بازیگر نقش مکمل زن از حلقه منتقدان فیلم لندن ۲۰۱۲ میلادی برای بازی در فیلم سینمایی ” جدایی نادر از سیمین ” را دریافت نماید.

و در سال ۲۰۱۰ میلادی خرس نقره‌ ای بهترین بازیگر زن را به طور مشترک با لیلا حاتمی و سارینا فرهادی از جشنواره فیلم برلین برای بازی در فیلم سینمایی ” جدایی نادر از سیمین ” دریافت کرد. و ذر سال ۱۳۸۹ شمسی نیز دیپلم افتخار بهترین بازیگر مکمل زن را از بیست و نهمین جشنواره ی فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی ” جدایی نادر از سیمین ” دریافت کرد.

بیات

آدرس اینستاگرام ساره بیات

instagram.com/sarehbayat

فیلم های سینمایی

۱۳۹۷ شمسی ؛ فیلم سمفونی نهم به کارگردانی محمدرضا هنرمند

۱۳۹۷ شمسی ؛ فیلم هزارتو به کارگردانی امیرحسین ترابی

۱۳۹۶ شمسی ؛ فیلم اتاق تاریک به کارگردانی روح اله حجازی

۱۳۹۵ شمسی ؛ فیلم زرد به کارگردانی مصطفی تقی زاده

۱۳۹۵ شمسی ؛ فیلم بیست و یک روز بعد

۱۳۹۵ شمسی ؛ فیلم لابی به کارگردانی محمد رهبری

١٣٩۴ شمسی ؛ فیلم آااادت نمی کنیم به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان

١٣٩٣ شمسی ؛ فیلم سینمایی محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی

۱۳۹۳ شمسی ؛ فیلم سینمایی ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده

۱۳۹۳ شمسی ؛ فیلم سینمایی خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد موتمن

۱۳۹۲ شمسی ؛ فیلم سینمایی خواب زده ها به کارگردانی فریدون جیرانی

۱۳۹۲ شمسی ؛ فیلم سینمایی ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی

۱۳۹۲ شمسی ؛ فصل فراموشی فریبا

۱۳۹۲ شمسی ؛ فیلم سینمایی لامپ ۱۰۰ به کارگردانی سعید آقاخانی

۱۳۹۱ شمسی ؛ فیلم سینمایی محمد به کارگردانی مجید مجیدی

۱۳۸۹ شمسی ؛ فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی

۱۳۸۵ شمسی ؛ فیلم سینمایی مقلد شیطان به کارگردانی افشین صادقی

بازیگر سینمای ایران

سریال ها

سریال دل

سریال عاشقانه

یک مشت پر عقاب

بی‌ گناهان

تباهی

ساره بیات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا