چهره هاسلبریتی ایرانی

زندگینامه کامل سولماز غنی و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

آنچه درباره بیوگرافی سولماز غنی بازیگر سریال حكايت های كمال باید بدانید.

کولاک ، محمد سیمری : یکی از بازیگران جوان تلویزیون و سینما، بی شک کسی نیست جز سولماز غنی. سولماز غنی متولد سال ۱۳۵۶ شمسی در شهر تهران می باشد. جالب است بدانید سولماز فعالیت بازیگری خود را با قاب جادو و تلویزیون شروع کرده است، و سپس وارد دنیای سینما شده است.

سولماز غنی

لازم به بیان است اولین بار در سال ۱۳۸۰ شمسی و وقتی تنها ۲۴ سال سن داشت، با فیلم “آتانازی” در نقش یک بیمار قلبی به کارگردانی رحمان رضایی در کنار بازیگرانی چون حسام نواب صفوی و ایمان اشراقی جلوی دوربین رفت! ورود سولماز به قاب جادویی تلویزیون با سریال “با من به بمان” به کارگردانی حمید لبخنده در سال ۱۳۸۱ شمسی شروع شد. سپس او در “هزاران چشم و تب سرد” سال ۱۳۸۲ شمسی بازی کرد.

سولماز با فیلم تیک آف به کارگردانی و نویسندگی آرش معیریان در سال ۱۳۸۱ شمسی وارد سینما شد!

غنی

شاید جالب باشد که بدانید شهرت اصلی سولماز غنی با بازی در سریال “سرنوشت” در سال ۱۳۸۶ شمسی و همچنین بازی در مجموعه ی پنج کیلومتر تا بهشت در سال ۱۳۹۰ شمسی آغاز شد. وی تاکنون در چیزی حدود ۱۰ سریال تلویزیونی و ۲ فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است.

سولماز در سریال “پنچری” به کارگردانی برزو نیک نژاد در نقش “نگار” حضور داشت که این سریال در تابستان ۱۳۹۶ شمسی از شبکه سه سیما پخش شد. اکنون سولماز در سریال تلویزیونی “حکایت های کمال” که یک مجموعه ی اپیزودیک است، حضور دارد.

غنی

ماجرای جنجالی مهاجرت سولماز چه بود؟

در دوره ای، سولماز غنی با انتشار عکس هایی جنجالی (عکس های بی حجاب با در دست داشتن سیگار!) خود در شبکه های اجتماعی و همچنین خبر پیوستن او به شبکه ی ماهواره ای جم، خبر مهاجرت خود را رسانه ای کرد! اما اکنون بازگشته است. البته بعدها پس از آن ماجرا، در رسانه های نوشته شد که  او صرفا برای دیدار با خانواده ی خود به خارج از کشور رفته بود!

زندگی شخصی سولماز غنی

سولماز متاهل است. سولماز غنی در سال ۱۳۹۱ شمسی و وقتی ۳۵ ساله بود با علی رحیمی ۳۴ ساله ازدواج کرد. علی رحیمی در کار موسیقی می باشد و یک نوازنده است. سولماز در رابطه ی کار همسر خود می گوید: “همسرم در کار موسیقی است و من عاشق این شغل هستم!” او در ادامه نیز چنین می گوید: “فکر می‌ کنم خیلی از آدم‌ ها این رویا را دارند که نواختن یک ساز را بلد باشند، یا اینکه صدای خوبی برای آواز داشته باشند، که من هیچ‌ کدام را ندارم!”

سولماز غنی و همسرش

درباره ماجرای آشنایی سولماز و علی بد نیست بدانید سولماز در سال ۱۳۹۰ شمسی یا ۱۳۹۱ شمسی به دعوت شقایق فراهانی در اکران خصوصی فیلم “تجریش ناتمام” حضور داشت؛ او در این اکران خصوصی با علی رحیمی که او نیز یکی از دعوت شدگان بود، آشنا شد.

بعد از آن آشنایی، حدود سه الی چهار ماه همدیگر را می دیدند و معاشرت داشتند که کم کم به هم علاقمند شدند و تصمیم گرفتند ازدواج کنند! سولماز غنی و همسر وی، علی رحیمی از زوج‌ های جوانی هستند که ارتباط‌ آن ها از همان ابتدای آشنایی، بر پایه ی محبت و حس خوب‌ نسبت به یکدیگر بنا شده است! سولماز درباره ی رابطه ی خود با علی می گوید: “رابطه ی ما بیشتر ارتباطی دوستانه است و بخش رفاقت در آن خیلی پررنگ‌ تر از نقش زن و شوهری است؛ ارتباط دوستانه به ادامه ی زندگی و رابطه کمک می‌ کند.”

سولماز و علی در یکی از مصاحبه ها درباره ی سرگرمی ها و لذت های خود گفته اند: “یکی از سرگرمی‌ های مورد علاقه‌ ی ما، رفتن به رستوران است؛ رستوران‌ های عجیب و غریب را در محله‌ های مختلف پیدا می‌ کنیم و هر بار به رستورانی جدید می‌ رویم! البته اهل رفتن به رستوران‌ های آنچنانی نیستیم و بیشتر در محله‌ های پایین شهر می‌ چرخیم و رستوران‌ های خوب را پیدا می‌ کنیم که غذاهای خوشمزه داشته باشند.

سولماز غنی و همسرش

بافت قدیمی شهر برای مان جذاب است، چون کلا به چیزهای قدیمی علاقه داریم”

همچنین در مصاحبه ای دیگر، سولماز غنی درباره بچه دار شدنشان می گوید: “من و علی میانه ی بسیار خوبی با بچه‌ ها داریم؛ من با همه ی بچه‌ ها می‌ توانم دوست شوم و ساعت‌ ها با آن ها وقت بگذرانم! معاشرت با بچه‌ ها برای من لذت‌ بخش است. ولی از آنجایی که عادت دارم به بخش‌ های دیگری از ماجرا فکر کنم، کمی از اینکه خودم بچه‌ دار شوم، نگرانم و هنوز نتوانسته ام خودم را قانع کنم که بچه‌ دار شوم.”

فیلم های سینمایی غنی

  • اتانازی
  • تیک آف

مجموعه های تلویزیونی غنی

  • پنچری
  • دیوار شیشه ای – بازیگر میهمان
  • دردسرهای عظیم ۲
  • دردسرهای عظیم
  • پنج کیلومتر تا بهشت
  • سقوط آزاد
  • خون‌ بها
  • سرنوشت
  • هزاران چشم
  • تب سرد
  • و حکایت های کمال

آدرس اینستاگرام  سولماز غنی

هنوز آدرس اصلی پیج ایشان را پیدا نکرده ایم هر کدام از کاربران عزیز اطلاعاتی در این زمینه دارند لطفا کامنت بگذارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا