چهره هاسلبریتی ایرانی

زندگینامه کامل نیلوفر هوشمند و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

آنچه درباره بیوگرافی نیلوفر هوشمند بازیگر نقش نرگس سریال فوق لیسانسه ها باید بدانید.

کولاک ، محمد سیمری : در این مطلب از زندگینامه کامل نیلوفر هوشمند نوشته ایم، بازیگر جوانی که در فصل دوم سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت به خوبی درخشید! نیلوفر هوشمند متولد اسفند ماه سال ۱۳۶۷ شمسی در شهر تهران می باشد. نیلوفر در یک خانواده ی ۵ نفره به دنیا آمده است و ۲ برادر بزرگ تر از خود دارد.

بیوگرافی نیلوفر هوشمند
بیوگرافی نیلوفر هوشمند

جالب است بدانید وی بازیگری را از دوران دبیرستان و با شرکت در کلاس های تئاتر شروع کرده است و در دوران نوجوانی و به سبب فعالیت در عرصه ی تئاتر وارد دنیای تلویزیون شد! نیلوفر از جمله افرادی است که عشق به فیلم و بازیگری عمیقی در وجود خود حس می کرد.

نیلوفر به عنوان یکی از بهترین و زیباترین بازیگران زن ایرانی، فعالیت خود را از سن ۱۴ سالگی و با بازی در نمایشی به نام “البته واضح و مبرهن” آغاز کرد و خیلی زود استعداد خود را به رخ همگان کشید! اولین حضور نیلوفر در قاب جادویی تلویزیون بازی وی در سریال “کمکم کن” به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۱۳۸۲ شمسی می باشد. دومین تجربه ی نیلوفر ایفای نقش در سریال “بچه های هور” در سال ۱۳۸۴ شمسی بود.

نیلوفر سابقه ی بازی در فیلم های تلویزیونی و همچنین تله فیلم های گوناگون را نیز در کارنامه ی فعالیت های خود دارد که می توان به فیلم “ایران” و فیلم “مرد خاکستری” در سال ۱۳۹۳ شمسی اشاره کرد.

هوشمند

فعالیت های نیلوفر هوشمند در عرصه ی کارگردانی

نیلوفر دانش آموخته ی رشته ی کارگردانی است و تابه حال نیز کارگردانی دو فیلم مستند در ارتباط با محیط زییست و گونه های جانوری ایرانی را کار کرده است!

هوشمند

حضور نیلوفر هوشمند در سریال فوق لیسانسه ها

نیلوفر به عنوان بازیگر نقش نرگس شریفیان و خواهر مسعود در فصل دوم سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت ایفای نقش کرده است. مجموعه تلویزیونی “فوق لیسانسه‌ ها” به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌ کنندگی رضا جودی با بازی هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، عرفان برزین، بیژن بنفشه‌ خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌ الله مهرآوران، آیدا نامجو و آتنه فقیه‌ نصیری همراه است.

نیلوفر هوشمند

زندگی شخصی نیلوفر هوشمند

نیلوفر مجرد می باشد و ازدواج نکرده است. نیلوفر در ورزش شنا از دوره ی کودکی فعالیت داشته است و همچنین به مطالعه، موسیقی و پیاده روی علاقه ی بسباری دارد!

هوشمند

فیلم های هوشمند

  • فیلم “مرد خاکستری”
  • فیلم “ایران”
  • و چندین تله فیلم دیگر…
زندگینامه کامل نیلوفر هوشمند
زندگینامه کامل نیلوفر هوشمند

سریال های تلویزیونی هوشمند

  • سریال لیسانسه ها (فصل ۱ و ۲)
  • سریال پای پیاده
  • سریال بچه های هور
  • سریال عملیات ۱۲۵
  • سریال پنجمین خورشید
  • سریال کمکم کن
هوشمند

اینستاگرام نیلوفر هوشمند

https://www.instagram.com/niloofar_hooshmand

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا