چهره هاسلبریتی ایرانی

زندگینامه کامل آرون افشار خواننده + زندگی شخصی و پیج اینستاگرام | مهمان دورهمی

بیوگرافی آرون افشار

زندگینامه کامل آرون افشار را در این مطلب بخوانید. آرون افشار با نام اصلی وحید افشار یکی از خوانندگان محبوب پاپ این روزهای کشورمان است. او به جز خوانندگی، ترانه سرایی، آهنگسازی و نوازندگی هم می کند. در ادامه بیوگرافی کامل، اطلاعات زندگی شخصی و هنری او را می خوانید. این روزها حتما آهنگ جانم باش … نوش دارو بعد مرگ فایده ندره، جانم باش را شنیده اید. این خواننده یکی از هنرمندان بسیار جوان دهه هفتادی است که صدای دلنشینی دارد و در مدتی کم توانسته است که به موفقیت دست پیدا کند.

زندگینامه کامل آرون افشار
زندگینامه کامل آرون افشار

آرون افشار متولد ۱ تیر ماه سال ۱۳۷۷ در شاندیز مشهد است. او خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و نوازنده گیتار و پیانو است. او تا به حال چندین آهنگ زیبا از جمله جانم باش و طبیب را خوانده است که با استقبال روبرو شده است. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد که متولد سال ۱۳۹۰ است و در حال آموزش و فراگیری موسیقی می باشد. آرون افشار در حال حاضر مجرد است و ۲۲ سال سن دارد و به نظر می رسد که فعلا قصد ازدواج ندارد.

علاقه به خوانندگی
آرون از دوران کودکی به خواندن و خوانندگی علاقه دارد و دوران نجوانی در مراسمان و مناسبت های مختلف خوانندگی شرکت می کرد ولی فعالیت جدی و حرفه ایش را از سال ۱۳۹۶ شروع کرد.

آرون افشار

شروع نوازندگی
خواننده ترانه جانم باش، از سن کودکی آموزش سازهای گیتار و پیانو را شروع کرد و حالا نوازنده خوب پیانو و گیتار است. او با اینکه هر دو ساز را به خوبی می نوازد، ولی گیتار ساز اصلی او می باشد.

معین راهبر مدیر هنری کارهایش
معین راهبر مدیر هنری ارون افشار است و آرون افشار اعتقاد دارد که یکی از دلایل موفقیت او همکاری با معین راهبر بوده است. آهنگ ها او معمولا با تنظیم و مدیریت معین راهبر انجام می شود و تمام فعالیت های این خواننده جوان تحت نظارت شرکت فرهنگی هنری آوای فروهر می باشد. آرون افشار آهنگسازی بیشتر ترانه هایش را خودش انجام می دهد.

حضور در تلویزیون
بیشترین شهرت او به دلیل حضور در برنامه نوروزی خندوانه در فروردین سال ۹۸ بود و حالا او را در برنامه های مختلف به عنوان مهمان و خواننده می بینیم که به دلیل محبوب بودن او می باشد.

معروف ترین آهنگ های آرون افشار

آرون افشار در طی زندگی هنری خود آثار بسیاری منتشر کرده است که قطعه جانم باش معروف ترین و محبوب ترین اثر وی هست . آثار مطرح وی به ترتیب زیر می باشد :

آهنگ جانم باش آرون افشار

آهنگ طبیب ماهر آرون افشار

آهنگ خط و نشان آرون افشار

آهنگ ترکم کردی آرون افشار

آهنگ چال گونه آرون افشار

آهنگ دلشوره آرون افشار

آدرس پیج اینستاگرام

آرون افشار هم بمانند دیگر هنرمندان در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد و آدرس پیج اینستاگرام وی aronafshar@

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا