اجتماعیاخبار داغ

زن کودک آزار مشهدی کیست؟ + جزئیات دستگیری و اینستاگرام

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره زن کودک آزار مشهدی ، جزئیات دستگیری وی و همچنین اینستاگرام او خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در جدیدترین خبرهای منتشر شده ، از دستگیری مادر سنگدلی که با آزار کودک خردسال خود و فیلم برداری از این صحنه های دلخراش از مردم اخاذی می کرد، مطلع شدیم!

سرهنگ پاشایی ، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا درباره فیلم های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سیلی زدن به یک کودک ، اظهار کرد:

در پی رصد و احصا مورد مجرمانه بارگزاری و انتشار تصاویر مبنی بر کودک آزاری از سوی یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام و با عنایت به دریافت تماس ‌های مکرر از سوی هموطنان مبنی بر درخواست اقدام عاجل از سوی پلیس فتا در خصوص شناسایی و برخورد با عامل انتشار این تصاویر غیر انسانی برابربررسی ‌های فنی اولیه و مشخص شدن محل وقوع جرم در استان خراسان رضوی ، مراتب در دستور کار پلیس فتا استان خراسان رضوی قرار گرفت.

همکاران بنده در واکنش سریع به این اقدام مجرمانه که منجر به تشویش اذهان عمومی شده بود متهم خانم، به هویت معلوم شناسایی و برابر هماهنگی با مرجع محترم قضایی دقایقی پیش وی را دستگیر و به جهت رسیدگی به اتهام منتسبه و مشخص شدن علت ارتکاب به این اعمال غیر انسانی و مجرمانه مراتب در حال پیگیری است که به محض مشخص شدن زوایای دقیق علت ارتکاب مراتب در تعاقب اطلاع رسانی خواهد شد.

مهلا ، زن کودک آزار مشهدی

این فرد با نام ” مهلا ” در صفحه اینستاگرام خود، فرزند خود را کتک می ‌زد و فیلم آن را به اشتراک می ‌گذاشت و از مردم تقاضای پول برای عدم انجام این رفتار غیرانسانی می ‌کرد! مهلا ، زن مشهدی که مادر بنیامین کوچولو است، بارها تصویر کارت بانکی خود را در صفحه شخصی خود قرار داده بود و خطاب به فالوورهای خود گفته بود:

پول بدهید تا بنیامین را کتک نزنم.

مهلا ، مادر شکنجه گر اینستاگرامی دستگیر شد!

انتشار این فیلم ها سبب رنجش و آزردگی فالوورهای صفحه اینستاگرام این زن شده بود و آنها کامنت های بی شماری را زیر پست های کتک خوردن بنیامین می گذاشتند!

در ادامه اعترافات مهلا ، مادر شکنجه گر اینستاگرامی که با انتشار تصاویر کتک زدن کودک خود بنیامین و گریه های دردناک او در ازای نزدن بچه ی خود از مردم اخاذی می کرد، را خواهیم شنید:

مهلا ، این مادر سنگدل هدف اصلی اش با انتشار فیلم های دلخراش از کتک زدن بنیامین پسر خردسالش این بود که بتواند از این طریق از مردم پول بگیرد. مهلا زن مشهدی که مادر بنیامین کوچولو است بارها تصویر کارت بانکی اش را در صفحه شخصی اش قرار داده و خطاب به فالوورهایش می گفته که” پول بدهید تا بنیامین را کتک نزنم.”

انتشار این فیلم ها سبب رنجش و آزردگی فالوورهای صفحه اینستاگرام این زن شده بود و آن ها کامنت های بی شماری نیز زیر پست های کتک خوردن بنیامین می گذاشتند.

کودک آزاری بنیامین

کودک آزاری بنیامین

کودک آزاری بنیامین

کودک آزاری بنیامین

کودک آزاری بنیامین
مهلا ؛ زن کودک آزار مشهدی

محمود علی ‌گو ، مدیر کل دفتر امور آسیب ‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره کتک خوردن یک کودک و انتشار فیلم آن در فضای مجازی، توضیحاتی داد. وی درباره کتک خوردن یک کودک و انتشار فیلم آن در فضای مجازی، اظهار کرد: ” با توجه به بررسی‌ های انجام شده هنوز مشخص نیست که فردی که در فیلم کودک را سیلی می‌ زند مادر کودک باشد! “

محمود علی ‌گو ، مدیر کل دفتر امور آسیب ‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه کاری که این زن با کودک می ‌کند فعلی مجرمانه است، گفت: ” با توجه به بررسی صورت گرفته این زن شماره کارتی را در فضای مجازی منتشر می‌ کند تا مخاطبین آن پول به کارت آن واریز کنند و او کودک را کتک نزند. اقدامی که به عنوان اورژانس اجتماعی انجام داده ایم این است که نامه ‌ای به قوه قضاییه زدیم تا بتوانیم با کمک پلیس فتا و دادستان موردنظر در همان استان موضوع را پیگیری کنیم و این زن را سزای کاری که انجام داده را ببیند. گر این زن مادر کودک باشد، اورژانس اجتماعی کودک را از او می ‌گیرد و کودک به مراکز بهزیستی منتقل می‌ شود تا مراحل قضایی طی شود، اما اگر مادر کودک نباشد که یک پرونده جدید باز می‌ شود و باید مادر کودک را پیدا کنیم.

اما غلامحسین حقدادی ، معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی در مورد آخرین وضعیت کودک آزار دیده در فضای اینستاگرام توضیح داد. وی گفت: ” مادر این کودک امروز صبح در دستگاه قضایی وضعیتش رسیدگی شده است و با توجه به وثیقه سنگین برقرار شده و عدم تودیع وثیقه، به زندان رفته است. وضعیت کودک نیز از صبح مورد بررسی قرار گرفته است و شرایط امنی برای کودک برقرار شده است و از نظر روحی و روانی در شرایط امنی است و نزد یکی از بستگان نزدیک خود نگهداری می شود.

فعلا اقدام اورژانسی دیگری صورت نگرفته است و باید ابعاد جدیدی از قضیه باز شود و انگیزه و دلیل این کار مشخص شود. همکاران اورژانس اجتماعی بهزیستی وضعیت خانواده ای که از بستگان کودک است را بررسی کرده اند و آن را امن تشخیص داده اند؛ اگر افراد حمایتگری در خانواده باشند، این مهم بر جداسازی کامل کودک از نظر بهزیستی ترجیح دارد.

در حال حاضر سرپرستی بنیامین ، کودک دو و نیم ساله به ‌طور موقت به پدربزرگ و مادربزرگ وی واگذار شده است! حال جسمی بنیامین هم ‏مساعد است و مشکل خاصی ندارد. بررسی ‌ها و آزمایشات اولیه هم هرگونه اختلالات روحی ‏و روانی مادر و همچنین اعتیاد او را رد می‌ کند.

در این پرونده دلخراش رد پای مرد غریبه ‏ای دیده می‌ شود که به زور و تهدید از این زن کودک آزار مشهدی می ‌خواسته است فرزند خود را کتک بزند. این ‏مرد جوان خارج از کشور زندگی می ‌کند! پدر این کودک هم که ظاهرا همزمان با انتشار کلیپ ‏‌ها در اینستاگرام متوجه ماجرا شده است، از همسر خود شکایت کرده است.

وثیقه تعیین شده از سوی ‏دادسرا هم به قدری سنگین بوده است که مهلا عملا چاره ‌ای جز بازداشت موقت و به زندان ‏رفتن نداشته است. مسئولان قضائی می ‌گویند هنوز اظهارنظر قطعی درباره این حادثه زود است و نیاز است تحقیقات بیشتری انجام شود.

مهدی غلامی ، رئیس ‏شعبه ۷۷۲ دادسرای فضای مجازی به‌ طور ویژه پیگیری این پرونده را در دست دارد. ‏این مقام قضائی درباره نقش مرد غریبه در این پرونده می‌ گوید این مادر با پسری به نام نوید ‏ارتباط دوستی داشته است. نوید خود را ایرانی مقیم فرانسه معرفی کرده است و به این زن وعده ‏داده است در ازای جدا شدن از همسر خود، برای او اقامت فرانسه و کار در این کشور را فراهم می ‌‏کند و در نهایت هم در همین کشور با هم ازدواج می ‌کنند. ظاهرا در خلال یکی از تماس ‌های ‏تصویری نوید و مهلا، بنیامین وارد کادر دوربین می‌ شود و شیطنت بچگی انجام می ‌دهد. ‏همین هم بهانه ‌ای می ‌شود برای شروع شکنجه‌ های این پسرک بی‌ گناه!

به گفته مهدی غلامی ، رئیس ‏شعبه ۷۷۲ دادسرای فضای مجازی ، نوید مادر این کودک را تهدید به انتشار عکس‌ های مستهجن وی می ‌کند و از او می ‌خواهد فیلم ‌‏هایی از ضرب و شتم کودک خود را ارسال کند. ظاهرا درخواست ‌های بی‌ رحمانه این مرد ‏به همین جا هم ختم نمی‌ شود و او در اقدامی عجیب ‌تر از مهلا می‌ خواهد تا با قاشق داغ تن ‏این کودک را هم بسوزاند. اما وقتی مهلا، مقاومت می ‌کند نوید به ایجاد پیجی در اینستاگرام، ‏تصاویر شخصی مهلا و عکس و فیلم ‌های ضرب و شتم او را منتشر می‌ کند!

مهلا در جلسه ‏نخست بازپرسی ضمن اقرار به ضرب و شتم فرزند خود، بارها ابراز پشیمانی کرده است و از ‏بازپرس پرونده خواسته است تا نوید را دستگیر کنند. ظاهرا پدر این کودک هم مثل عموم شهروندان از طریق فضای ‏مجازی در جریان اتفاقات شومی قرار گرفته است که بر فرزند خود گذشته است و از این موضوع در شوک ‏است!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا