چهره هاسلبریتی ایرانی

زهرا تخشید نوه آیت الله یزدی و ساکن آمریکا کیست؟+بیوگرافی و عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

زهرا تخشید نوه آیت الله یزدی و ساکن آمریکا کیست؟+بیوگرافی و عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ایرانی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

انتشار عکسی از «زهرا تخشید» در صفحات اجتماعی باعث واکنش های زیاد کاربران شد. عکس مذکور را تخشید شخصا از یک ساختمانی در آمریکا گرفته و در توضیحات آن نوشته: «عکسی که دیروز از دانشگاهم گرفتم با چراغ های همیشه روشنش»

زهرا تخشید به بعضی از سایت های خبری نوه دختری آیت الله یزدی (فرزند محمدرضا تخشید) معرفی شده است که چند سالی است در رشته حقوق فوردهام آمریکا مشغول تحصیل می باشد.

منتشر کردن عکس زهرا تخشید در آمریکا همزمان با شروع تحریم های جدید دولت امریکا و همچنین ماجرای نامه ایت الله یزدی به آیت الله شبیری زنجانی که حاشیه های زیادی به دنبال داشت در شبکه های اجتماعی مثل تویتیر و اینستاگرام خبر ساز شد.

که به نظر می رسد که این مسئله یک انتقام سیاسی باشد و چرا این تصاویر و حضور این فرد در امریکا زودتر رسانی نشده است و همیشه باید ضعف دولت و عدم مدیریت درست با حاشیه کم اهمیت مانند جریان حوزه علمیه قم و عکس های زهرا تخشید و … که هیچ دردی از مردم دوا نمی کند پنهان شود.

محمدرضا تخشید استادیار گروه روابط بین‌الملل و رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است. او که دوره دکتری روابط بین‌الملل را در آمریکا گذرانده‌است، از اواسط تیرماه ۱۳۹۴ ریاست دانشکده را بر عهده دارد.

تخشید در دوران ریاست رضا فرجی دانا بر دانشگاه تهران (در دولت محمد خاتمی) نیز مدتی ریاست دانشکده حقوق را بر عهده داشته‌است.

این پست توسط بخش ایرانی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

زهرا تخشید نوه آیت الله یزدی و ساکن آمریکا کیست؟+بیوگرافی و عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا