سینماسینمای‌جهان

ساخت قسمت دوم فیلم بانتی و بابلی ؛ همبازی شدن سیف علی خان و رانی موکرجی

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه‌: سمیرا فیض آبادی: قسمت دوم فیلم بانتی و بابلی ساخته می شود. رانی موکرجی بازیگر مطرح سینمای هند این روزها فیلم پلیسی «مردانی» را روی پرده سینماها دارد که این فیلم مورد استقبال عمومی قرار گرفته و فروش خوبی در گیشه داشته است. به دنبال این موفقیت کمپانی یاش راج فیلمز به طور رسمی اعلام کرده است که درصدد ساخت سری دوم فیلم موفق «بانتی و بابلی» هستند.

قسمت دوم فیلم بانتی و بابلی
قسمت دوم فیلم بانتی و بابلی

«بانتی و بابلی» فیلمی کمدی عاطفی که سری اول آن در سال ۲۰۰۵ با بازی رانی موکرجی و آبیشک باچان در نقش‌های اصلی ساخته شده بود.  این فیلم داستان دو جوان جاه طلب و رویاپرداز به نام‌های راکش و سالوجا بود که از یک شهر کوچک در هند  بیرون رفته و در سراسر هند به شکل‌های گوناگون سر مردم کلاه می‌گذاشتند یا اخاذی می‌کردند و نام مستعار بانتی و بابلی را برای خود انتخاب کردند اما از یک جایی به بعد که عاشق هم شدند و ازدواج کردند و بچه دار شدند تصمیم گرفتند زندگی پاک و آبرومندانه‌ای در پیش بگیرند. آدیتیا چوپرا، همسر رانی موکرجی تهیه کننده این فیلم بود.

چند روز قبل کمپانی یاش راج در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که قصد دارد سری دوم این فیلم را با معرفی دو چهره تازه نفس بسازد. سیدانت چتورودی، بازیگری که با فیلم «گولی بوی» به شهرت رسید نقش اصلی را بازی می‌کند و نقش مقابل او را چهره‌ای جدید به نام شاروری ایفا خواهد کرد.

خبر مهیج و قابل توجه دیگر در مورد این فیلم این است که رانی موکرجی و سیف علی خان بعد از سالها در این فیلم یک بار دیگر همبازی خواهند شد.  رانی موکرجی در گفتگویی اعلام کرد که مذاکرات آنها با آبیشک بچن برای حضور در این پروژه خوب پیش نرفت.

اما او اعلام کرد که خوشحال است که بد از ۱۱ سال شانس همکاری با سیف علی خان را در این فیلم پیدا خواهد کرد و معتقد است که خاطرات بسیار خوبی از همکاری قبلی‌اش با سیف را دارد و امیدوار است که در سری دوم فیلم بانتی و بابلی در کنار هم بتوانند نوآوری تازه‌ای داشته باشند. سیف علی خان هم هیجان خود را نسبت به بازی در این فیلم ابراز کرد و گفت که همبازی شدن با رانی همیشه برای او لذت بخش بوده است و دوست دارد دوباره با او همکاری داشته باشد. باید منتظر ماند و دید که انها چه نقشی در این فیلم دارند.

در برچسب فیلم هندی جدید، اخبار جدیدترین ساخته های بالیوود را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا