چهره هاسلبریتی خارجی

ساراعلی خان جا پای دیپیکا پادوکن می‌گذارد

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: قطعا ساراعلی خان یکی از بهترین بازیگران نسل جدید بالیوود است. او با بازی های درخشان در فیلم های موفقی مانند Kedarnath و Simmba، نشان داده است خمیره لازم برای ستاره بودن را دارد. در نتیجه بسیاری از کارگردانان و فیلمسازان بالیوود به او توجه کرده و خواستار همکاری با او در فیلم‌هایشان هستند. او در فیلم بزرگ«لاو آج کال» ساخته امتیاز علی در مقابل کارتیک آرین بازی کرده که به زودی اکران خواهد شد، فیلم «کولی نامبر وان۲» در مقابل وارون داوان را در دست دارد و در فیلم دیگری به کارگردانی آناند رای با دنوش همبازی خواهد شد. و اما شنیده می‌شود که که علاوه بر این آثار بزرگ، او قرار است در یک پروژه قابل توجه دیگر حضور پیدا کند.

یک منبع خبری می‌گوید ساراعلی خان قرار بود در فیلم « Angrezi Mediu» که نامادری‌اش، کرینا کاپور ایفای نقش کرده بازی کند اما برنامه‌های شلوغ کاری‌اش این اجازه را به او نداد. دینش ویجان سازنده این فیلم بازی سارا را تحسین می‌کند و او را یک بازیگر باهوش و جسور می‌داند.  این کارگردان مطرح حالا می‌خواهد سری دوم فیلم موفق «کاکتیل» را بسازد و تمایل دارد در این فیلم با ساراعلی خان همکاری کند. دیپیکا پادوکن و سیف علی خان (پدر سارا) بازیگران سری اول این فیلم موفق بودند. سارا علی خان ظاهرا ایده اصلی این فیلم را شنیده و از آن استقبال کرده است و  به احتمال زیاد در سری دوم این فیلم جا پای دیپیکا پادوکن خواهد گذاشت. او همچنین پیش‌تر با دیپیکا پادوکن مقایسه شده است. سارا علی خان در سری دوم فیلم لاو اج کال ایفای نقش کرده است که در سری اول این فیلم هم دیپیکا پادوکن نقش او در این فیلم را ایفا کرده بود. ساراعلی خان به این فیلم چراغ سبز نشان داده است و بعد از اتمام تعهدات کاری‌اش احتمالا شاهد فعالیت او در این فیلم مفرح خواهیم بود. علاوه براین فیلم او برای بازی در فیلم دیگری درحال مذاکره است.

زندگی شخص و عاطفی ساراعلی خان نیز این روزها مورد توجه پاپاراتزی‌های هند است. او مدتی است با کارتیک آرین یکی از جذاب ترین محبوب‌ترین بازیگران نسل جوان وارد رابطه شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا