چهره هاسلبریتی ایرانی

اولین عکس از گریم دیدنی ساعد سهیلی در فیلم روز صفر

ساعد سهیلی در فیلم روز صفر به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی سعید ملکان بازی کرده است. این فیلم در جشنواره فیلم فجر ۹۸ اکران می شود. گریم جالب ساعد سهیلی در این فیلم بسیار دیدنی است که در این بخش عکسی از گریم ساعد سهیلی در فیلم سینمایی روز صفر را مشاهده می کنید.

فیلم روز صفر
فیلم روز صفر

ساعد سهیلی در فیلم روز صفر

در آستانه اکران فیــلم سینمایی «روز صفر» در سینمای رسانه‌‌ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، از گریم ســاعد سهیلی در این فیلم رونمایی به عمل آمد.

نخستین ساخته سینمایی سعید ملکان امروز دوشنبه ۱۴ بهمن ساعت ۱۳:۳۰ در سانس‌ اول پردیس ملت روی پرده خواهد رفت.

«روز صفر» روایتی متفاوت از یک اتفاق ملتهب معاصر است که طی دو ماه کار سخت در ایران و چندین کشور خارجی جلوی دوربین رفته‌ است.

امیر جدیدی، ساعد سهیلی، تینو صالحی، محمدرضا مالکی، مهدی قربانی، رضا خدادادبیگی، محمدعلی راجپوت، ابوالفضل صفاری، حمیدرضا سلیمانی راد، میلاد یزدانی، امین گلستانه، سینا شفیعی، ابراهیم برزیده، مژگان مخبرثابت، نوید کریم زاده، علی اصغر صبوری راد، محمد داغری، محمدرضا طهیری ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

نگارش فیلمنامه «روز صفر» را سعید ملکان و بهرام توکلی برعهده داشته‌اند.

ساعد سهیلی
ساعد سهیلی

ساعد سهیلی (زاده ۳۰ بهمن ۱۳۶۶، مشهد) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او متولد مشهد است و در تهران زندگی می‌کند.

ساعد سهیلی از ۱۴ سالگی فعالیت هنری خود را آغاز کرده‌است و اولین کار حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم تلویزیونی میان ماندن و رفتن توسط جواد عزتی (به عنوان بازیگردان) تجربه کرد. او هم‌اکنون ۳۱ سال سن دارد.

ساعد سهیلی فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما است. او یک برادر به نام سینا (بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی) و دو خواهر به نام‌های سارا (بازیگر ایرانی) و صبا (بازیگر تئاتر و سینمای ایرانی) دارد که هر سه نفر در حوزه سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت دارند. وی معروف‌ترین عضو خانوادهٔ سهیلی است.

ساعد سهیلی کار هنری خود را در ۱۴ سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه، به کارگردانی سعید سهیلی آغاز کرد. همچنین فیلم‌بردار پشت صحنه در برخی از کارهای پدرش بوده‌است. ساعد سهیلی کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد را دارد.

گلوریا هاردی بازیگر فرانسوی (در نقش رها/آزاده) سریال کیمیا، همسر ساعد سهیلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا