چهره هاسلبریتی ایرانی

«سامیه لک» بازیگر نقش “الهه” در سریال مرگ خاموش کیست؟+بیوگرافی و عکس

مجله اینترنتی کولاک: سامیه لک بازیگر سینما و تلویزیون اولین همکاری خود با احمد معظمی را در مجموعه «مرگ خاموش» تجربه می‌کند. او در این سریال در نقش “الهه” ظاهر خواهد شد که کاراکتری منفی دارد.

لک درباره حضورش در این سریال اظهار کرد: از اواسط شهریور جلوی دوربین این مجموعه رفته‌ام اما به دلیل اینکه فیلمنامه همزمان با ضبط کار نوشته می‌شود، نمی‌دانم که تا چه زمانی در این مجموعه بازی دارم و البته همزمان در یک پروژه دیگر نیز مشغول به کار هستم.

بازیگر نقش الهه در این مجموعه با اشاره به اینکه علاقه‌مند به ایفای نقش‌های منفی است، ادامه داد: به نظرم اینکه بتوانیم در نقش‌ها و موقعیت‌های متفاوت ظاهر شویم به بیشتر دیده شدن ما کمک می‌کند. ما در زندگی‌های شخصی‌مان هیچ‌کدام نقش منفی نداریم و همین موجب  می‌شود که جذابیت این کاراکترها بیشتر هم بشود.

این بازیگر با بیان این که پیشنهادهای خوب در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون را رد نمی‌کند عنوان کرد: هر سه برای من جذاب است و دوست دارم تجربه کار در همه آن‌ها را داشته باشم. این روزها علاوه‌بر بازی در «مرگ خاموش» در یک فیلم  سینمایی نیز بازی دارم که اخبار آن به‌زودی منتشر می‌شود.

وی اضافه کرد: در تئاتر نیز تاکنون چندین پیشنهاد بازی داشتم اما هر بار شرایطی زمانی به گونه‌ای بوده است که باید به طور مثال با دو هفته تمرین اجرا می‌رفتیم و برای من که تا به حال تئاتر بازی نکرده‌ام، این مدت زمان کوتاه و سخت است. ممکن است بازیگران دیگر بتوانند زودتر خودشان را برسانند، اما ترجیح می‌دهم اگر تئاتر بازی کنم درست و مطمئن این کار را انجام دهم.

لک که بازیگری را با مجموعه تلویزیونی «مرگ تدریجی یک رویا» آغاز کرد، گفت: در سریال «مرگ خاموش» با بازی در نقش الهه بار دیگر در مقابل ستاره اسکندری که کاراکتر مهندس مینا شفقتی را دارد، بازی می‌کنم و هر دو این نقش‌ها از نقش‌های خاکستری این مجموعه هستند.

بیوگرافی سامیه لک

سامیه لک خرداد ماه سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. لک در سریال ها و فیلم های زیادی بازی کرده است. او بازیگر سریال های مطرحی همچون «مرگ تدریجی یک رؤیا»، «قلب یخی»، «آواز در باران» و «خانهٔ بی پرنده» بوده‌است.
لک چندی قبل با شایعه‌ای مبنی بر مهاجرتش به آمریکا مواجه شد، اما بلافاصله پس از این شایعات وی در صفحه اینستاگرامش این خبر را تکذیب و اعلام کرد که گرچه به دلایل کاری پیوسته به خارج سفر می‌کند اما ایران را دوست دارد و حاضر نیست در هیچ شبکه ماهواره‌ای بازی کند حرفه بازیگری را فقط و فقط در ایران ادامه خواهد داد.
سامیه لک غیر از حرفه بازیگری، معمار است و در این رشته هم تحصیل کرده است. او درکشورهای مختلف از جمله امارات مشغول معماری و طراحی است.

مادر سامیه لک چندی قبل با اشاره به دوری این بازیگر از دنیای بازیگری گفت:دختر من به دلیل فضای باند بازی و دسته بندی در سینما ترجیح داد بازیگر نماند و به اروپا رفت. سامیه قصد دارد به آمریکا سفر کند تا زندگی ش را در آن جا ادامه دهد.
وی در ادامه با انتقاد از فضای حاکم بر دنیای بازیگری تصریح کرد:در این فضای خاص انگار کسی با استعداد بازیگری کاری ندارد و هرکس توانایی برقراری ارتباط و لابی را دارد موفق می شود و جلو می رود. متاسفانه هیچ کس هم پاسخگوی این مسئله نیست.

جدیدترین عکس های سامیه لک

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا