چهره هاسلبریتی ایرانی

ساناز طاری بازیگری که کشف حجاب کرد کیست؟ + عکس بی حجاب و نیمه عریان ساناز طاری

ساناز طاری بازیگری که کشف حجاب کرد کیست؟ به همراه عکس بی حجاب و نیمه عریان ساناز طاری همچنین زندگینامه کامل و بیوگرافی ساناز طاری در این مطلب. ساناز طاری بازیگر سریال پدر و سریال لیسانسه ها با انتشار عکس بدون حجاب خود به جمع بازیگران کشف حجاب کرده پیوست!

ساناز طاری بازیگر سینما و تلویزیون و متولد سال ۱۳۷۳ در شهر تهران است او فوق لیسانس بازیگری خود را از دانشگاه آزاد اخذ کرد و در سال ۱۳۷۹ توانست در «سریال آژانس دوستی» برای اولین بار بازی کند او بعداً در سال ۹۷ با بازی در «سریال پدر» به شهرت رسید.

ساناز طاری بازیگری که کشف حجاب کرد
ساناز طاری بازیگری که کشف حجاب کرد

طاری بازیگری را از سال ۱۳۷۹ وقتی ۶ ساله بود به خواست خانواده شروع کرد و اولین تجربه خود را در سریال آژانس دوستی کسب کرد، سپس در سریال چموش خموش حضور داشت. او در سریال راه شب و فیلم رها هم بازی کرده است

بعد از چند تجربه بازیگری در همان دوران کودکی بعنوان بازیگر و مجری بخش بازی های کودکانه در شبکه جام جم حضور داشت تا اینکه از ۱۰ سالگی تا دبیرستان کار نکرد. در مقطع دبیرستان وارد هنرستان سوره شد و بعد از اخذ لیسانس بازیگری، دانشجوی ارشد شد، او تجربه بازی در سریال شمعدونی، گشت ارشاد را هم در رزومه خود دارد. این هنرمند در تئاتر نیز حضور فعالیت دارد.

ساناز طاری امروز در صفحه اینستاگرام خود با انتشار یک پست نوشت؛

بعضی رویا ها هست که برای بعضی ها دست نیافتنی حالا به هر دلیلی من یک بار به دنیا آمدم و می خوام این یک بار را آزادانه و شاد زندگی کنم

خداحافظ رویای کودکی خداحافظ بازیگری !

شاید روزی در جایی بهتر و آزادانه تر دوباره به سراغت بیایم

این عکس مهر تاییدی است برای تصمیمی که مدت‌هاست گرفته‌ام ساعت ۴:۴۵ صبح روز یکشنبه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا