چهره هاسلبریتی ایرانی

سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی کیست؟+بیوگرافی و عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی کیست؟+بیوگرافی و عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ایرانی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

برخی منابع به نقل از روزنامه آس اسپانیا خبر از مبارزه سجاد غریبی با مارتین فورد ملقب به ترسناک ترین مرد جهان در مسابقه MMA داده اند! این مبارزه بی شک یکی از بزرگترین مسابقات در تاریخ این رشته ورزشی است و از حالا بسیاری برای دیدن آن لحظه شماری می کنند.

به نوشته آس، این ورزشکار ایرانی که ۲۴ سال سن و ۱۵۵ کیلو وزن دارد و می‌تواند تا ۱۷۵ کیلو وزنه را بلند کند در راه پیوستن به مسابقات WWE (مسابقات کشتی حرفه‌ای آمریکا یا کشتی کچ) است.

غریبی که متولد اهواز اما بزرگ شده بوشهر است در مورد سابقه ورزشی خود در گفتگو با یک خبرگزاری گفت: ” ۹ سال است پاورلیفتینگ انجام می‌دهم؛ سال ۸۹ بعنوان قوی‌ترین مردان سراب مدال طلا کسب کردم و بعد از یکسری از همین مسابقات ماهیچه پشت پایم پاره و به تجویز پزشک ورزش‌های سنگین برایم ممنوع اعلام شد…”

وی افزود که زمانی ۱۸۰ کیلو وزن داشت اما به دلیل ورود به ورزش بوکس و فشاری که به کبدش می‌آمد وزنش را به ۱۵۵ کیلو‌گرم کاهش داد.

غریبی بیش از ۱۸۷ هزار فالوئر در اینستاگرام دارد و هرکول ایرانی نام گرفته است، در این شبکه اجتماعی عکس‌های خودش و گزارش‌هایی که در رسانه‌ها در مورد او منتشر می‌شود و همین طور عکس‌هایی را که تغییرات بدن او در طول زمان را نشان می‌دهد، به اشتراک می‌گذارد.

به نوشته روزنامه اسپانیایی آس ، “هالک ایرانی” احتمالا به زودی در WWE با ستاره‌هایی مثل تریپل اچ (کشتی‌گیر آمریکایی که با ۱۴ قهرمانی دومین ورزشکار پرافتخار این مسابقات است) و براک لزنر (کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی، بازیگر، مبارز سابق هنرهای رزمی ترکیبی) بجنگد و قدرتش را امتحان کند.

سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی کیست؟

سجاد غریبی متولد ۲۸ آذرماه ۱۳۷۰ در اهواز، و در حال حاضر ساکن بوشهر است. سجاد ۹ سال است ورزش می کند و از چند سال قبل بدنسازی را شروع کرده است. او ۷ سال پاورلیفتیرم کار کرده است می گوید علاقه ای شدید به بوکس دارد. هالک ایرانی دور حجم ۱۷۷ کیلو داشته ولی بخاطر بوکس در حال حاضر وزنش را به ۱۵۵ کیلو رسانده است.

پدر برزرگ سجاد از پهلوانان بزرگ زورخانه بود و باید گفت ژنتیک هم در هیکل و اندام او دخیل بوده است اما مهمترین مساله ورزش و تلاش مداوم او بوده است. گفته می شود او هیچ موقع از دارو و استرویید استفاده نکرده است.

افتخارات و عزم شرکت در مردان آهنین

سجاد غریبی می گوید: «مسابقات پرس گناوه و سیراف ۸۸ و ۸۹ مقام دارم بعد از اون عمل جراحی کردم پزشک ورزش سنگین برام ممنوع کرد تا اینکه ۹۳ مجدد قصد مسابقات مردان اهنین به سرم زد قصد داشتم برم که متاسفانه صدا سیما از پخش مسابقات و مطرح کردن ورزشکاران صرف نظر کرد»

«من ورزشکارهای زیادی دوست دارم همشون برا من قابل احترامن روحشون شاد بیت الله عباس پور و داداشی جهان پهلوانان تکرار نشدنی هستن؛ الگوی و سلطان عشق من حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) هست.»

شغل و تحصیلات

سجاد غریبی فارغ التحصیل رشته کارشناسی اقتصاد بازرگانی است و گفته می شود در حال حاضر املاکی دارد. او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

کشتی کج و مبارزه

سجاد می گوید: «براک لزنر ورزشکار فوق حرفه اییی من از بچگی تا الان دوسش دارم یکی از این اهداف اینه که حتما وارد دنیای wwr کشتی کج بشم البته اگه حامی اسپانسری تو ایران باشه چرا که نه»

دلخوری از شایعات فضای مجازی

سجاد در مصاحبه ای گفته است « از مردم خواهش میکنم رو چهره و ظاهر کسی قضاوت نکنن، من برای وطن و کشور سربازم و همیشه سرباز و مدافع کشور خواهم ماند شایعات اخیر خیلی من دلخور کرد.»

از سوریه تا آمریکا

سجاد ابتدای معروفیت خود بارها گفته بود برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و مبارزه با داعش به سوریه خواهد رفت اما مدتی بعد خبر حضور او در کشتی کج آمریکا wwe با همکاری یک کمپانی ورزشی خارجی به گوش رسید.

عکس های سجاد غریبی

   

این پست توسط بخش ایرانی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی کیست؟+بیوگرافی و عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا