اخبار داغسیاسی

سخنان رهبر انقلاب درباره سقوط هواپیمای اوکراینی در نماز جمعه تهران + ویدیو

در این مطلب، ویدیویی از سخنان رهبر انقلاب درباره سقوط هواپیمای اوکراینی در نماز جمعه تهران را خواهیم دید؛ با ما همراه باشید. نماز عبادی و سیاسی جمعه امروز تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. از ساعتی پیش از برگزاری این مراسم، هر لحظه بر حضور وحدت آفرین مردم در مسیر نماز جمعه این هفته تهران که به امامت رهبر انقلاب برگزار شد، افزوده می‌ شد!

نمازگزاران در مسیر خود شعارهایی از جمله ” مرگ بر امریکا ” ، ” مرگ بر ترامپ ” ، ” مرگ بر اسراییل ”  ، ” مرگ بر انگلیس ” ، ” مرگ بر آل سعود ” و … سر می دادند. ازدحام جمعیت نیز در خط مترو منتهی به مصلای امام خمینی (ره) تهران بیش از حد معمول بود و حاضران ندای صلوات سر می‌ دانند. همچنین نمازگزاران عکس‌ هایی از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند. درهای مصلی از ساعت ۹ صبح، روی نمازگران باز شد و از ساعت ۱۰:۳۰ برنامه رسمی آغاز شد.

بیانات رهبر انقلاب ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه آغاز شد و نمازگزاران با شعار  ” خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست ” و ” ای رهبر آزاده آماده‌ ایم آماده ” از حضور ایشان استقبال کردند. در بین بیانات رهبری نیز نمازگزاران با سر دادن ” الله اکبر ، خامنه ای رهبر ”  و شعارهای ” مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافقین و کفار و مرگ بر اسراییل” پشتیبانی خود از رهبر انقلاب اسلامی را اعلام کردند. ” هیهات منا الذله ” ،  ” الله اکبر خامنه‌ ای رهبر ” ،” مرگ بر ضد ولایت فقیه ”  و ” خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست ” از دیگر شعارهای مطرح شده از سوی نمازگزاران بود.

حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای بخشی از بیانات خود را به زبان عربی خواندند.

در انتها لازم به بیان است در حالی که هوا به شدت سرد بود و برف می‌ آمد، مردم به دلیل کمبود جا در حیاط مصلای امام خمینی (ره) تهران هم صف‌ های نماز را برپا کردند! همچنین جهت حمایت از  مردم سیل زده سیستان و بلوچستان ، اماکنی برای دریافت کمک‌ های مردمی تعبیه شده بود.

خطبه‌ های نماز جمعه تهران شامل سخنان رهبر انقلاب درباره سقوط هواپیمای اوکراینی به صورت زنده از شبکه‌ های رادیویی و تلویزیونی و حساب‌ های KHAMENEI.IR در شبکه‌ های اجتماعی پخش شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا