چهره هاسلبریتی ایرانی

سعید کنگرانی در چه سریالی بازی می کند؟+جزئیات و زمان پخش

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

سعید کنگرانی در چه سریالی بازی می کند؟+جزئیات و زمان پخش

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سعید کنگرانى، بازیگر قدیمى سینماى ایران قرار است دور جدید فعالیت های خود در داخل را با بازی در یک سریال شبکه خانگی آغاز خواهد کرد. کنگرانی را بیشتر علاقه مندان به سینما با بازی در فیلم های قبل از انقلاب می شناسند. او بعد از در چند فیلم حضور پیدا کرد که اکثرا توقیف شدند.

کنگرانی همچنین چند سال بعد از مهاجرت از ایران در فیلم «ازدواج به سبک ایرانی» حضور پیدا کرد. اولین حضور او در یک سریال مربوط به مجموعه «دایى جان ناپلئون» به کارگردانى ناصر تقوایى است، حالا در دومین تجربه حضور در یک سریال، به جمع بازیگران مجموعه شبکه نمایش خانگى «رقص روى شیشه» پیوسته است.

این بازیگر در آثار مهمى چون «دایره مینا» به کارگردانى داریوش مهرجویى نیز به ایفاى نقش پرداخته که این روزها در سومین جشنواره فیلم سلامت به روى پرده رفت و مورد استقبال واقع شد و حالا قرار است کنگرانى پس از ١۴ سال دورى از بازیگرى، با «رقص روى شیشه» به شبکه نمایش خانگى بیاید.

«رقص روى شیشه» با یک نگاه اجتماعى خاص و براساس طرحى از ابوالفضل کاهانى و به قلم طلا معتضدى در ٢۶ قسمت به نگارش درآمده است.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

سعید کنگرانی در چه سریالی بازی می کند؟+جزئیات و زمان پخش

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا