چهره هاسلبریتی خارجی

سلبریتی هایی که شهرت را رها کرده و به یک شغل معمولی روی آوردند

مترجم : پردیس کیانی ، اختصاصی مجله اینترنتی کولاک

مردم زیادی هستند که در سن سی سالگی به این نتیجه می رسند که شغل شان را دوست ندارند و برای آن کار ساخته نشده اند بنابراین همه چیز را از نو شروع کرده و شغل شان را عوض می کنند اما این مساله درباره سلبریتی ها اندکی متفاوت است. بازیگران و خوانندگان معمولا شغل شان را دوست دارند و تا لحظه مرگ به کارشان ادامه می دهند.

اما ما فقط ویترین فریبنده هالیوود و دنیای سلبریتی ها را می بینیم که سرشار از شهرت و پول و تفریح است. اما این مشاغل هم می تواند برای هر کسی خسته کننده یا حتی عذاب آور باشد. سلبریتی هایی هستند که به بازیگری یا آوازخوانی روی آوردند اما دریافتند این چیزی نیست که می خواهند برای تمام عمر انجام دهند. کسانی هستند که شهرت را دوست ندارند و دلشان می خواهد مانند آدم های عادی زندگی کنند. با ما  همراه باشید تا این سلبریتی ها را به شما معرفی کنیم.

کوین جوناس

کوین جوناس

اگر به یاد داشته باشید، کوین جوناس چند سال پیش در گروه موسیقی برادران جوناس بود. این گروه مشهور در سال ۲۰۰۵ شکل گرفت و محبوبیت زیادی به دست آورد. گروه در سال ۲۰۱۳ لغو شد و با اینکه برادران دیگر به موسیقی ادامه دادند اما کوین شغل خود را کاملا تغییر داد. او ابتدا به عنوان پیمانکار به ساخت و ساز خانه مشغول شد اما کمی بعد این کار را هم کنار گذاشت و مدیر عامل شرکتی شد که متمرکز بر تولید محتوا در رسانه های اجتماعی و به اشتراک گذاری ویدیو بود. او اکنون پدر دو دختر و یک همسر فوق العاده است.

جف کوهن

او در فیلم های کلاسیک دهه ۸۰ نقش های مهمی ایفا کرده بود اما اکنون در بورلی هیلز یک دفتر حقوقی دارد. او که در کودکی یک بچه تپل بود در چند برنامه تلویزیونی و فیلم بازی کرده بود و حتی با دیزنی هم همکاری کرده بود اما وقتی به سن بلوغ رسید، کاهش وزن شدیدی داشت. او در روزنامه ها اعلام کرد که بسیار علاقه دارد به کار بازیگری ادامه دهد اما چون دیگر چاق نیست به او نقشی پیشنهاد نمی شود. او گفت که من به یک بازنشستگی اجباری دچار شدم.

جک گلیسون

جک گلیسون

همه او را با نقش ماندگار پادشاه جفری در سریال معروف بازی تاج و تخت به یاد می آورند. او هنگامی که تنها هفت سال داشت کار بازیگری را در سال ۲۰۰۲ آغاز کرد و با بازیگران مطرحی همچون متیو مک کاناهی و کریستین بیل همبازی شد. همچنین در فیلم بتمن آغاز می کند در سال ۲۰۰۵ هم بازی کرد اما عمده شهرتش را مدیون سریال بازی تاج و تخت است. او علیرغم دیده شدنش در این نقش تصمیم گرفت بازیگری را رها کرده و تمرکزش را بر روی مطالعه در باب فلسفه و الهیات بگذارد. او اکنون ترجیح می دهد در تئاترهای کوچک با دوستانش کار کند تا اینکه بر پرده سینما و در تلویزیون دیده شود. او می گوید من در ۲۳ سالگی فهمیدم که هنوز عاشق بازیگری هستم اما دیگر جرقه ای برایم وجود ندارد و نمی دانم چرا.

شکیل اونیل

او یکی از مشهورترین بسکتبالیست های دوران است و بسیار در کارش حرفه ای و شگفت انگیز بود. او پس از کنار گذاشتن بسکتبال، به کسب تحصیل در مقطع دکترا پرداخت. همچنین به طور افتخاری معاون کلانتر جورجیا بود. کارهای موسیقی را هم ادامه داد و بدین شکل به دنبال هرچه که می خواست، رفت.

آماندا باینز

 

آماندا در فیلم های موفق و گیشه ای زیادی ظاهر شد که مشهور ترینش She’s the Man نام دارد. او در آن دوران سنین نوجوانی را می گذراند و به ناگاه ظاهر و رفتارش عوض شد. او سال ۲۰۱۰ آخرین فیلمش را بازی کرد و در سال ۲۰۱۲ اعلام کرد که می خواهد در زمینه مد تحصیل کند. او خود را در بازیگری بازنشسته اعلام کرد و گفت برای تحصیل در رشته طراحی مد به نیویورک می رود. البته هنوز فعالیت خاصی در زمینه مد نداشته و اخیرا هم اعلام کرده که دوست دارد به عرصه بازیگری بازگردد.

جین هکمن

جین هکمن

او یکی از کسانی است که در سن و سال مناسبی بازنشسته شد و آخرین نقشش را در سال ۲۰۰۴ ایفا کرد اما او فقط از بازیگری بازنشسته شده و اکنون به علاقه همیشگی اش یعنی نوشتن رمان مشغول است.

گریس کلی

او یکی از زیباترین بازیگران هالیوود در دوران سینمای کلاسیک محسوب میشد و با کارگردانان مطرحی چون آلفرد هیچکاک همکاری کرده بود اما درست در اوج موفقیتش عاشق پرنس موناکو شد و تصمیم گرفت بازیگری را برای همیشه کنار بگذارد. او تا آخر عمر ملکه موناکو بود و مسئولیت های بسیار سنگینش گاهی اوقات وی را از تصمیمش خسته و پشیمان می کرد.

ال گرین

او خواننده پر افتخاری است که رتبه ۶۶ را در مجله رولینگ استون در بخش ۱۰۰ خواننده برتر دارد اما اکنون او تنها در کلیسایی در تنسی آواز می خواند.

وانیلا آیس

این لقب یک رپر است و محبوبیت زیادی هم در کارش کسب کرد اما تصمیم گرفت به رپ خوانی اش پایان داده و در صنعت املاک و مستغلات مشغول به کار شود.

نیکی بلانسکی

او بازیگر فیلم های کمدی بود اما اکنون در شغلش آنقدر سرش شلوغ است که وقتی برای بازیگری ندارد. او اکنون به عنوان آرایشگر و متخصص زیبایی در لانگ آیلند کار می کند.

کریم عبدالجبار

کریم عبدالجبار

کریم عبدالجبار سال ها به عنوان بسکتبالیست و مربی تیم فعالیت می کرد اما بالاخره در برابر استعداد نویسندگی اش سر فرود آورد. عبدالجبار بیش از ۱۳ کتاب نوشته و به خاطر فعالیت های انسان دوستانه اش از رئیس جمهور باراک اوباما مدال آزادی دریافت کرد.

جورج فورمن

جورج فورمن

او یکی از بوکسورهای حرفه ای بود اما اکنون اسمش در آشپزخانه ها به وفور شنیده می شود. او یک دستگاه کباب پز تولید کرد و بیش از ۱۰۰ میلیون از آنها را در سراسر جهان به فروش رساند. درآمد او تنها در سال اول حدود ۲۴۰ میلیون دلار برآورد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا