چهره هاسلبریتی ایرانی

سلفی جدید مهناز افشار قبل از شروع پرشیاز گات تلنت! + عکس

سلفی جدید مهناز افشار قبل از شروع مسابقه پرشیاز گات تلنت توسط این بازیگر در صفحه شخصی خود منتشر شد. مهناز افشار یکی از داوران این مسابقه استعدادیابی است. حضور این بازیگر در این مسابقه طی هفته های اخیر با حواشی زیادی همراه بوده است.

سلفی جدید مهناز افشار
سلفی جدید مهناز افشار

مسابقه پرشیاز گات تلنت برنامه استعدادیابی شبکه ام بی سی پرشیا است که از این شبکه پخش می شود. این مسابقه بعد از فراخوان شبکه و به حد نصاب رسیدن شرکت کنندگان اجرا و ساخته شد. پرشیاز گات تلنت ورژن ایرانی مسابقه بزرگ استعدادیابی در آمریکا (آمریکاز گات تلنت) است.

داوران اصلی این مسابقه ابراهیم حامدی، آرش لباف، مهناز افشار و نازنین نور هستند. در هفته های اخیر حضور مهناز افشار در این مسابقه حواشی بسیاری برای این بازیگر به همراه داشت. همچنین تارا و فرزان مجریان فصل اول این مسابقه استعداد یابی هستند.

شرایطی که دو شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان با سرمایه‌گذاری سعودی‌ها به وجود خواهند آورد، بدون تردید نیازمند پاسخ مناسب از سوی برنامه‌سازان و مدیران صداوسیماست. بدیهی است که مسئولیت سازندگان «عصر جدید» برای ساخت برنامه‌ای با کیفیت بالاتر در فصل‌های بعدی، سنگین‌تر می‌شود.

از سوی دیگر مدیران تلویزیون که در فصل اول این برنامه، با سعه صدر بیشتری به اعمال ممیزی پرداختند، لازم است در ادامه نیز فضای مناسب‌تری برای شرکت‌کنندگان «عصر جدید» فراهم کنند؛ برای نمایش اجراهایی که شاید تا پیش از این به دلیل تابوهای بی‌دلیل و ممیزی های سلیقه ای کمتر فرصت پخش از آنتن رسانه ملی داشتند. این فرصت می‌تواند «عصر جدید» را در برابر رقیب متمول خود که برای رعایت هنجارهای عرفی و دینی، قید و بندی ندارد، موفق کند.


ساعت دقیق پخش و تکرار پرشیاز گات تلنت

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا