سینماسینمای‌جهان

سلمان خان در سری سوم «دابانگ» خواننده می‌شود!

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی:‌ سری فیلم‌های دابانگ یکی از موفق‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌های پلیسی کمدی سلمان خان و بالیوود است.  طرفداران سلمان خان به شدت منتظر اکران این فیلم در سال آینده میلادی هستند.

سری اول و دوم این فیلم فوق العاده پرفروش بود و با جادوی کاراکتر سلمان خان آیتم آهنگ های این فیلم به شدن محبوب بودندو حالا در سری سوم این فیلم، عوامل و سازندگان دابانگ یک سورپرایز دیگر برای مخاطبین دارند. نکته جالب این است که گفته می‌شود احتمالا سلمان خان در این سری از فیلم یک آهنگ می‌خواند. البته هنوز هیچ چیز قطعی نیست اما با توجه به اینکه سلمان خان صدای خوبی دارد عوامل فیلم به سدت تمایل دارند که سلمان در این فیلم یک آهنگ بخواند. بد نیست بدانید که سلمان خان دستی در موسیقی هم دارد و علاقه شدیدی یه ترک‌های فیلم‌هایش نشان می‌دهد.

این بازیگر برجسته بالیوودی در بسیاری از فیلم‌هایش برای آهنگ‌‌ها از صدای خودش بهره برده و خیلی از آنها از سوپرهیت شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به «مه هو ترا هیرو (هیرو)» و «هنگ اوور(کیک)» اشاره کرد که هنوز در ذهن مخاطبین تازگی دارند. اگر سلمان خان تصمیم بگیرد که برای سری سوم فیلم دابانگ خوانندگی کند حتمل یک خاطره ماندگار برای طرفدارانش به جای خواهد گذاشت.

«دابانگ۳» قرار است ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ اکران شود. پرابو دیوا کارگردان این فیلم است و سلمان خان و برادرش ارباز خان به طور مشترک کار تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. سری دوم این فیلم در سال ۲۰۱۲ نمایش داده شد. سوناکشی سینها مانند دو سری قبل نقش مقابل سلمان خان را ایفا می‌کند. ارباز خان، سودیپ، آمول گووپته، کی کی منون و ماهی گیل دیگر بازیگران این فیلم هستند. جالب است بدانید این فیلم براساس داستانی از خود سلمان خان است و دیلیپ شوکلا نویسنده فیلم است. پریتی زینتا بازیگر برجسته و نام آشنای بالیوود هم حضوری افتخاری در این فیلم خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا