چهره هاسلبریتی خارجی

سوفی ترنر برای دومین بار عروسی کرد!

این بار در یک قصر تاریخی در جنوب فرانسه

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: پرویز فغفوری آذر

سانسای «بازی تاج و تخت» یادتان مانده که با خونسردی و زیرکی تمام، همه را راضی کرد برادر ویلچرنشینش پادشاه شود و پشت ظاهر دمکراسی، سلیقه خودش را به بقیه تحمیل کرد؟ این بار اما پای زندگی شخصی‌اش وسط است، درواقع زندگی مشترکش.

سوفی ترنر برخلاف ظاهر سنگی و چهره یخی‌اش در هشت فصل از سریال «بازی تاج و تخت» بسیار رمانتیک است و پس از برگزاری اولین جشن عروسی‌اش با جو جوناس، دیروز (۲۹ جولای) دومین جشن ازدواجش را هم برگزار کرد؛ این بار در جنوب فرانسه. نه طلاقی در کار است و نه اختلافی. همان شوهر و همان زندگی اما دومین جشن عروسی. چه کسی باور می‌کرد او این قدر رمانتیک باشد؟

دومین جشن ازدواج این زوج، دیروز در یک قصر ییلاقی در ساریانس (واقع در جنوب فرانسه) برگزار شد.  اولین جشن ازدواج آنها اول ماه می در لاس وگاس پس از اجرای برادران جوناس در حین اجرای مسابقات  موسیقی بیلبورد ۲۰۱۹ برگزار شده بود.

آنها سعی داشتند ازدواج خود را مخفی نگه دارند اما به طور کاملا اتفاقی تاریخ ازدواجشان طی توییتی توسط دکتر فیل (مجری یکی از تاک‌شوهای تلویزیونی در امریکا) فاش شد.

تعداد زیادی از هواداران فرانسوی سوفی ترنر در مسیر ورود به Château de Tourreau تجمع کرده بودند و به او تبریک گفتند.  میسی ویلیامز، همبازی ترنر در «بازی تاج و تخت» و ایفاگر نقش آریا در این سریال، مهمان افتخاری این جشن بود.

جوناس با یک تاکسیدوی سیاه و ترنر با یک لباس عروس سفید که دنباله‌های بلند داشت پا به مراسم گذاشتند.

جو جوناس ۲۹ ساله، خواننده و یکی از سه برادر معروف جوناس است و سوفی ترنر ۲۳ ساله هم یک بازیگر انگلیسی است که با بازی در سریال «بازی تاج و تخت» نامش بر سر زبان‌ها افتاد و هم‌اکنون فیلم «ققنوس سیاه» با بازی او روی اکران است.

منابع: هالیوودریپورتر و بیلبورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا