چهره هاسلبریتی ایرانی

سوگل قلاتیان بازیگر نقش آسیه درسریال شرایط خاص کیست ؟

مجله اینترنتی کولاک :‌ سوگل قلاتیان بازیگر سریال شرایط خاص می باشد ، او در این سریال نقش آسیه دختر دم بختی را بازی می کند که خواستگاران زیادی دارد .

نقش پدر آسیه را در سریال شرایط خاص ، سیروس گرجستانی ایفا نموده است .

بیوگرافی کامل سوگل قلاتیان + اینستاگرام

قلاتیان را این شب مردم در سریال شرایط خاص در شبکه سه سیما به عنوان نقش آسیه تماشا می کنند .

اولین سریالی که این بازیگر در آن دیده شد و به شهرت رسید لیسانسه ها بود که قرار بود در آن  باحبیب با بازی هوتن شکیبا ازدواج نماید .

سوگل متولد اسفند ۶۴ در شهیر زیبای شیراز است و در تلوزیون ، تئاتر و سینا کارنامه درخشانی دارد .

شرایط خاص آخرین کار تلویزیونی قلاتیان است که با استقبال بسیار خوبی از سوی  مخاطبان روبه رو شده است .

قلاتیان از کودکی عاشق تئاتر و دنیای بازیگری بود ، به همین دلیل در دانشگاه وارد رشته تئاتر شد و تحصیلاتش را در همین رشته تامقطع لیسانس ادامه داد .

قلاتیان کمتر درگیر حاشیه و اخبار زرد می شود و بیشتر تمرکزش روی بازیگری و،علایق و استعداد هایش است .

مهم ترین فیلم سینمایی قلاتیان   سیب و سلما بود که به گونه ای آغاز گر راه این بازیگر در دنیای بازیری نیز محسوب می شود .

قلاتیان تا به حال دو تئاتر «پروانه‌های غمگین من در یک صبح غمگین بهاری» و تئاتر «اورستیا» را کارگردانی کرده است.

 

اسامی فیلم های سوگل قلاتیان :

این بازیگر در بسیاری از آثار سینمایی مهم و فاخر ایفای نقش کرده است ، فیلم های سینمایی سوگل عبارتند از : سیب و سلما ، خیابان‌های آرام ، طبقه حساس ، تیک آف ، یک روز بخصوص، ایستگاه اتمسفر

قلاتیان تاکنن در سریال های در حاشیه ، لیسانسه و زوج یا فرد ایفای نقش کرده است .

نقش سوگل قلاتیان در حاشیه مهران مدیری :

سوگل قلاتیان در حاشیه مهران مدیری دومین کار تلویزیونی‌اش را تجربه کرد. گرچه بخت با سوگل قلاتیان در حاشیه مهران مدیری یار نبود و به دلیل اعتراضاتی که به سریال درحاشیه شد، این سریال از ۹۰ قسمت به سی قسمت کاهش پیدا کرد و نقش سوگل قلاتیان در حاشیه مهران مدیری هم کم شد و در سری دوم در حاشیه نیز جایی نداشت.

سوگل قلاتیان درسریال لیسانسه‌ها

قلاتیان بیشتر برای مردم با نقش لاله در سریال لیسانه‌ها سروش صحت شناخته می‌شود. سوگل قلاتیان در لیسانسه‌ها در کنار آتنه فقیه نصیری و هوتن شکیبا به ایفای نقش پرداخت. سوگل قلاتیان و هوتن شکیبا پیش از این در فیلم سینمایی طبقه حساس کمال تبریزی هم با هوتن شکیبا هم‌بازی شده بود. سوگل قلاتیان و هوتن شکیبا در نقش زوجی حاضر شدند که قرار بود با هم ازدواج کنند اما در آخرین لحظات ازدواج آن‌ها به هم خورد.

داستان فیلم های سوگل قلاتیان :

قلاتیان کار در سینما را با فیلم سینمایی سیب و سلما به کارگردانی حبیب الله بهمنی شروع کرد.

سپس قلاتیان در خیابان‌های آرام کمال تبریزی ایفای نقش کرد. فیلم بعدی سوگل قلاتیان طبقه حساس هم باز با کمال تبریزی بود و سوگل قلاتیان و هوتن شکیبا در کنار هم ظاهر شدند. در طبقه حساس رضا عطاران نقش پدر سوگل قلاتیان را ایفا می‌کرد.

سپس سوگل در دوران عاشقی علیرضا رئیسیان بازی کرد. سوگل قلاتیان در فیلم سینمایی دوران عاشقی با شهاب حسینی، لیلا حاتمی، فرهاد اصلانی و بیتا فرهی هم بازی شد.

تیک آف سوگل را با مصطفی زمانی، رضا یزدانی و پگاه آهنگرانی هم بازی کرد. سوگل قلاتیان در یک روز بخصوص همایون اسعدیان نیز حضور داشت.

سوگل در کنار مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی، پریناز ایزدیار و محسین کیایی حاضر شد، گرچه یک روز بخصوص همایون اسعدیان با اقبال زیادی مواجه نشد. ایستگاه اتمسفر فیلم بعدی سوگل قلاتیان است.

در ایستگاه اتمسفر سوگل با رویا افشار، محسن کیایی، آناهیتا افشار و ژاله صامتی هم بازی شد. سوگل قلاتیان در تئاترهای زیادی بازی کرده است که با تماشاگران زیادی اجرا شده است.

از تئاترهای معروف سوگل می‌توان به «یک روز تابستانی» اشاره کرد. سوگل قلاتیان و پارسا پیروزفر با هم در این تئاتر به ایفای نقش پرداختند.

آیا سوگل قلاتیان ازدواج کرده است ؟

همان طور که پیش تر گفتیم ، سوگل قلاتیان بازیگر کم حاشیه ای است و چندان علاقه ای به مطرح کردن  مسائل شخصی زندگی اش ندارد .

به هرحال سوگل قلاتیان مجرد است و قصد ازدواج نیز ندارد  .

 

لیست جوایز سوگل قلاتیان :

کارنامه هنری سوگل سرشار از افتخارات درخشان و به یاد ماندنی است که باید به آن افتخار کرد .

سوگل قلاتیان در جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی رتبه اول در زمینه بهترین خوانشگر خانم را کسب کرد. سوگل قلاتیان در جشنی که به میزبانی کارگردانان در خانه تئاتر برگزار شد به عنوان بهترین کارگردان جوان تقدیر و تحسین شد.

سوگل قلاتیان در جشنواره‌ای که به منظور نمایشه خوانی در استهبان برگزار شد؛ مقام اول را به دست آورد. سوگل قلاتیان در یازدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر برای تئاتر «اورستیا» نامزد بهترین کارگردانی شد.

سوگل قلاتیان همچنین در پازدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر این بار برای «پروانه‌های غمگین من در یک صبح غمگین بهاری» نامزد بهترین کارگردان تئاتر شد.

جالب است بدانید که قلاتیان در زمینه عروسک گردانی نیز فعالیت دارد. سوگل قلاتیان در دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی در زمینه عروسک گردانی رتبه اول را از آن خود کرد.

 

نقش سوگل قلاتیان در سریال شرایط خاص:

آسیه در سریال شرایط خاص که توانایی حرف زدن ندارد و هزاران خواستگار دارد ، همان سوگل قلاتیان  است  .

قلاتیان در سریال شرایط خاص با کامبیز دیرباز، سیروس گرجستانی، بهرام افشاری یا همان بهتاش پایتخت، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، مریم سعادت و شهره لرستانی هم بازی شده است. سریال شرایط خاص نگاهی کوتاه به دفاع مقدس هم دارد و کارگردان آن نیز وحید امیرخانی است.سریال شرایط خاص ۲۲ قسمت دارد و هرشب ساعت ۲۱:۰۰ پخش می شود .

اگر مایلید که با روزمرگی ها ، کار ها و ….. سوگل بیشتر آشنا شوید و جزو اولین دسته از افرادی باشید که از اخبار او مطلع شوید ؛ پیج اینستاگرام او را دنیال نمایید .

 

آدرس پیج اینستاگرام سوگل قلاتیان :‌sogol_ghalatian

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا