سینماسینمای‌جهان

سیف‌علی خان و دخترش سارا همبازی می‌شوند

کارتیک آرین و سارا علی خان ستاره‌های «لاو آج کال۲»

 

فیلم «Love Aaj Kal» یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۰۹ سینمای هند  به کارگردانی امتیاز علی بود. سیف‌علی خان، دیپیکا پادوکن و دیانا پنتی بازیگران اصلی این فیلم بودند. بعد از سالها کارگردان شاخص این فیلم تصمیم گرفته سری دوم این فیلم موفق را بسازد. کارتیک آرین و ساراعلی خان دو چهره جوان، تازه نفس و پرطرفدار بالیوود نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا می‌کنند و از همین حالا که این فیلم در حال ساخت است سروصدای زیادی به پا کرده است.

نکته جالب توجه این است که سیف‌علی خان قرار است در این فیلم با دخترش سارا همبازی شود. طبق‌های اخبار شنیده شده سیف نقش پدر کارتیک را در این فیلم ایفا خواهد کرد. سیف در ابتدا خبر حضورش در این فیلم را تکذیب کرد و گفت تمایلی به حضور در این فیلم ندارد اما ظاهرا نظر او تغییر کرده و شاهد حضور او در سری دوم این فیلم عاطفی خواهیم بود.

سارا علی خان در برنامه پرمخاطب قهوه با کارن گفته بود که دوست دارد با کارتیک آرین نامزد کند و از آن موقع به بعد دیده شدن کارتیک و سارا کنار همدیگر سوژه داغ پاپارتزی‌ها شده و همین مسئله دلیل انتخاب آن دو برای بازی در این فیلم بوده است.البته شنیده می‌شود که رابطه بین سارا و کارتیک هم روز به روز جدی‌تر می‌شود. این فیلم عاشقانه که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است قرار است در ولنتاین سال ۲۰۲۰میلادی اکران شود.

سیف علی خان در حال حاضر در حال فعالیت در فیلم «Tanhaji» به تولید آجی دوگان است. سری دوم فیلم موفق «آکه» (چشمها)  قرار است ساخته شود. آمیتاب بچن همچون سری قبل که بیش از یک دهه از اکران آن می گذرد، نقش محوری داستان را ایفا خواهد کرد. به جز آمیتاب بچن حضور جکلین فرناندز هم در این فیلم قطعی شده است. سیف علی خان پیشنهاد بازی مقابل آمیتاب بچن بزرگ را هم در این فیلم دارد اما هنوز هیچ تائید رسمی برای پذیرفتن این نقش از سوی او منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا