تلویزیون

شائبه پرداخت های بالای خوانندگان جوان برای حضور در دورهمی و فرمول یک!

شائبه پرداخت های بالای خوانندگان جوان برای حضور در برنامه دورهمی و فرمول یک چند وقتی است در محافل موسیقی پاپ ایران مطرح شده است. این شائبه و شایعه در چند وقت اخیر به واسطه حضور این خوانندگان در برنامه های تلویزیونی قوت گرفته است.

پرداخت های بالای خوانندگان جوان
پرداخت های بالای خوانندگان جوان

یکی از برنامه‌هایی که در سال‌های گذشته خوانندگان نوپایی را به بازار موسیقی وارد کرد، «دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود. بررسی‌ها نشان می‌دهد که آن خوانندگان با آمدن به برنامه‌ای مانند «دورهمی» یک شبه معروف شدند و خیلی زود هم وارد چرخه اقتصادی موسیقی ایران با اجرای کنسرت شدند.

برخی ادعا می‌کنند که آن خوانندگان برای حضور در برنامه‌هایی مانند «دورهمی» رقم‌های بالایی به افرادِ وابسطه به برنامه‌ پرداخت می‌کردند. اکنون شاهدیم که باز هم همان روند در برنامه‌های تلویزیونی در حال شکل گیری است. این مسئله در شب‌های گذشته در برنامه «فرمول یک» به اوج خود رسیده است.

خوانندگانی که دایره شناخت از آنها محدود به بخشی از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می شود، ناگهان با تبلیغات گسترده در برنامه های پرطرفدار تلویزیون ظاهر می شوند و به اجرای قطعاتشان به صورت لب خوانی و پلی بک می پردازند!

البته در خصوص این برنامه ها چندی قبل شایعه دیگری نیز مطرح شد که دقیقا بر عکس شائبه اول است و آن پرداخت رقم های بالا به چهره های شناخته شده در این برنامه هاست! باید دید تلویزیون با چه سیاستی اینطور دخل و خرج خود را باهم هماهنگ می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا