چهره هاسلبریتی ایرانی

شاهرخ استخری به همراه همسر در گالری باروک تهران + عکس

در این مطلب، عکسی از شاهرخ استخری به همراه همسر خود یعنی سپیده بزمی‌ پور در گالری باروک تهران و در مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی ” سلاطین ” مجموعه از آثار محمود محکمی خواهیم دید! با ما همراه باشید. نمایشگاه نقاشی ” سلاطین ” مجموعه از آثار محمود محکمی از ۴ تا ۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در حال برگزاری است.

شاهرخ استخری به همراه همسر

شاهرخ استخری ، بازیگر سینما و تلویزیون و متولد ۱۴ مهر ماه سال ۱۳۶۰ شمسی در شهر تهران می باشد! از جمله فعالیت‌ های او می‌ توان به مجموعه‌ های تلویزیونی ” دلنوازان “، ” فاصله‌ ها “، ” ساعت شلوغی “، ” آمین “،  ” ماه و پلنگ “، ” سوگند “، ” پرواز در ارتفاع صفر” و همچنین ” دلدادگان ” اشاره کرد. او با سپیده بزمی پرو ازدواج کرده است و صاحب دو فرزند دختر به نام‌ های ” پناه استخری ” و ” نبات استخری ” می‌ باشد که هر دو متولد کشور بلژیک هستند.

شاهرخ با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیت های وی که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبان یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا