چهره هاسلبریتی خارجی

شاهرخ خان: اگر چهره برای بازیگر شدن مهم‌ترین فاکتور بود، من نباید بازیگر می شدم

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی : آنایا پاندی، بازیگر تازه وارد بالیوود، که امسال با سری دوم فیلم موفق «دانش‌اموزان سال۲» وارد بالیوود شد از دوستان صمیمی و نزدیک، سوهانا خان، دختر شاهرخ خان است. سوهانا در فضای مجازی یکی از پرطرفدارترین چهره‌ها (فرزند سوپراستارها) است و طرفداران او مشتاقانه منتظر ورود او در سینما هستند اما باید چند سال دیگر منتظر این اتفاق بمانند.

سوهانا خان به تازگی چهار سال تحصیل در لندن را به اتمام رسانده و فارغ التحصیل شده است و طبق گزارشات قرار است به یک مدرسه بازیگری در نیویورک برود. آنایا پاندی، دوست دوران کودکی سوهانا امسال وارد سینما شد و منتظر است که دوست صمیمی‌اش هم به این عرصه بپیوندد. او که مهارت‌های بازیگری سوهانا را تحسین کرده در گفتگویی اخیرا اعلام کرد که سوهانا هر زمان بخواهد می‌تواند وارد سینما شود اما او فعلا به یک مدرسه بازیگری در نیویورک پیوسته و تصمیم دارد تحصیلات خود را تکمیل کند.

آرین خان، برادر سوهانا و فرزند اول شاهرخ خان هم استارت فعالیت خود در سینما را زده است. آرین همراه پدرش شاهرخ خان در حال دوبله کردن ورژن هندی فیلم «شیر خان» است. او به جای کاراکتر «سیمبا» صحبت می‌کند. شاهرخ خان اخیرا در گفتگوی در مورد دخترش سوهانا گفته بود که او برای سه چهار سال آینده به یک مدرسه بازیگری خواهد رفت. شاهرخ خان می‌گوید او و همسرش گوری هیچ وقت بچه‌هایشان را مجبور نکردند که بزرگ شوند و بازیگر شوند. او در ادامه می‌گوید: «آدم‌های اطرافم می گویند که پسرت آرین زیبا و جذاب است، قد بلند است و اندام ورزیده‌ای دارد اما باید بگویم که اگر سر و ظاهر برای بازیگر شدن یک معیار بود من هیج وقت نباید بازیگر می‌شدم.

آنایا پاندی که دختر کمدی کار نسل دیروز بالیوود، چانکی پاندی است بازی در فیلم دوم خود را آغاز کرده است. او در این فیلم با کارتیک آرین همبازی شده است. نام این فیلم «Pati Patni Aur Woh» است و مودسر عزیز کارگردان این فیلم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا