سلامت

شب عروسی فهمیدم زنم باکره نیست و قبلا رابطه جنسی داشته+پاسخ مشاور

مجله اینترتی کولاک: مرد جوانی که در شب زفاف متوجه باکره نبودن همسرش می شود و بعد از ئریمان گذاشتن این موضوع با همسرش با انکار او روبرو می شود در ادامه سوال کاربر و پاسخ مشاور را می خوانید.

 

 

سوال کاربر

سلام. من ۶ ماهه ازدواج کردم شب عروسیم فهمیدم که زنم دختر نیست و ازش پرسیدم گفت مدلم اینجوریه منم قبول کردم چون اطلاع زیادی از این مسائل نداشتم. بعد از مدتی پسری به من زنگ میزد و پیام میداد که زنت مال منه و من همه کار باهاش کردم. عکسهایی که با زنم داشت و برام فرستاد که خیلی افتضاح بودن و بعد گفت هنوزم باهاش در ارتباطم که گوشی زنمو گرفتم دیدم که ب پسره پیام زده دوست دارم دلم برات تنگ شده از این حرفا منم دیگه نمی تونم تحمل کنم میخوام طلاق بدم. لطفا راهنماییم کنید.

 

پاسخ مشاور

سلام. ببینید مبنای زندگی زناشویی براساس صداقت هست و در این زندگی قرار هست فردی که ازدواج میکنه یه زندگی سالم و متعهدانه داشته باشه آنچه که در گذشته ی هرکس بوده مربوط به گذشته ی اوست قرار نیست که ما گذشته ی هرکس رو غربالگری کنیم در اون نقاط منفی رو پیدا کنیم و برعلیه فرد استفاده بکنیم .

اما بحث اینه که آنچه که در گذشته اتفاق افتاده باید در گذشته هم از بین بره و دیگه ادامه ی اون به زمان حال کشیده نشه آنچه که اتفاق افتاده مربوط به زمانی بوده که با شما نبوده اما عنوان کردید که این ارتباط همچنان ادامه پیدا کرده خب چرا؟ چرا همچنان همسر شما این ارتباط رو نگهداشته؟ آیا همسر شما از ناحیه ی این آقا تهدید میشن که این ارتیاط همچنان ادامه داره؟

ببینید گاهی وقتها بعضی از آقایون در زندگی دختر خانمها وارد میشن و به نیت سوء اونها رو مورد اذیت و آزار قرار میدن , دخترخانمها احساسات جوانی دارن باور میکنن ، شما خودتون مرد هستید می دونید اگه مرد بخواد چگونه عمل میکنه مثلا دخترخانم مورد اذیت و آزار قرار داده میشه عکس گرفته میشه یا پیام داده میشه و خیلی از مسائل دیگه که جمع آوری میشه برای روز مبادا که ازش استفاده بشه و قاعدتا هم به این دخترخانم گفته میشه که اگر با من نباشی همه ی اینها رو به همسرت میگم.

یا اینکه باید درکنار همسرت با من هم باشی وگرنه اتفاقات نامناسبی برای تو پیش خواهد آمد! و اینها باعث میشه که این رابطه همچنان وحشتناک ادامه داشته باشه. اینکه شما می خواید طلاق بدید یک انتخابی است که خود شما می خواید انجام بدید من در این مورد نم یتونم به شما بگم طلاق بدید یا طلاق ندید چون شما براساس صداقت و راستگویی وارد زندگی شدید و همسر شما این کار رو با شما انجام ندادن و در عمل هم در زندگی شما متعهد نبودن بنابراین انتخاب با شماست که این ارتباط زناشویی رو داشته باشید یا نداشته باشید .

اما بعنوان یک انسان نباید همسرت رو رها کنی بشین باهاش صحبت کن ببین اصلا جریان چه یا وضعیت به چه صورتیه، اگر ایشون مورد آزار قرار میگیرن صرفا اگر طلاق هم دارید می گیرید تکلیف این دخترخانم رو با این آقا روشن کن چون اگر ایشون از شما جدا هم بشه قرار نیست یک زندگی ناسالمی رو در اجتماع داشته باشه پس به همسرت کمک کن که مشکلش رو حل کنه و ادامه ی این مسئله تمام شده باشه.

شما می تونستید همون روزهای اول زندگیتون به پزشک زنان مراجعه بکنید تا مسئله برای شما روشن می شد اونجا کاملا برای شما مشخص می شد که همسر شما دختر هستند یا نه ، به هرحال اگر همسرتون تهدید شدن من از شما می خوام همسرتون رو رها نکنید تا بیشتر از این آسیب نبینه چون اگر دختر جوانی در اجتماع رها بشه سرنوشتش مشخص نیست.

من توصیه می کنم با همسرتون با ما وقت بگیرید تا من ببینم چرا این اتفاقات در زندگی همسر شما افتاده و ایشون بعد از ازدواج هم درگیر این مسئله هستن. بهرحال هر تصمیمی میگیرید سرجای خودش اما به ایشون کمک هم بکنید. موفق باشید./مشاوره ۲۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا