کلیپ داغ

شرط ریحانه پارسا برای ازدواج چه بود؟ + ویدیو

شرط ریحانه پارسا برای ازدواج چه بود؟ به همراه ویدیو مصاحبه ریحانه پارسا که در آن از شرایط ازدواجش گفته است را در این مطلب ببینید. ریحانه پارسا با مهدی کوشکی ازدواج کرد.

خبر ازدواج ریحانه پارسا بازیگر جوان و البته پرحاشیه سینما و تلویزیون با مهدی کوشکی بسیاری از مخاطبان را متعجب کرد. ریحانه در سال ۱۳۷۷ به دنیا آمده و مدرک لیسانس بازیگری دارد. او با مهدی کوشکی ازدواج کرده که سابقا به صحرا فتحی ازدواج کرده بود و چندی قبل از این بازیگر جدا شده بود.

در این ویدیو که برای چند ماه قبل است، ریحانه پارسا از شرط ازدواجش صحبت کرده است. پیش از این ریحانه پارسا نیز در مصاحبه ها و بعضا پست های اینستاگرامی ازدواج را نفی می کرد و معتقد بود فعلا وقت ازدواجش نیست!

شرط ریحانه پارسا برای ازدواج
شرط ریحانه پارسا برای ازدواج

سال قبل بود که ریحانه پارسا با انتشار این عکسی در اینستاگرامش خبر از ازدواجش داد و نوشت: «گر هیچ نباشد چون تو باشی…ممنون از تبریکاتون و تشکر از جواهری باران بابت طراحی زیبای حلقه هامون» اما خیلی زود مشخص شد این خبر ریحانه پارسا در اینستاگرامش دروغ سیزده بود! او با انتشار یک پست دیگر در صفحه شخصی خود نوشت: « که دروغ سیزده بود که دروغ سیزده هست دروغ سیزده خواهد بود که مجرد است»!


همچنین بخوانید:

مهدی کوشکی همسر ریحانه پارسا کیست ؟ + بیوگرافی

علت طلاق مهدی کوشکی از صحرا فتحی چه بود؟

شوخی های شبکه های اجتماعی با ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا