کلیپ داغ

شعر مداحی محمود کریمی برای شهید سلیمانی در حرم امام رضا(ع) + ویدیو

شعر مداحی محمود کریمی برای شهید سلیمانی در حرم امام رضا(ع) به همراه ویدیو مداحی جدید حاج محمود کریمی و روضه او برای سردار قاسم سلیمانی. محمود کریمی مداح اهل‌بیت علیهم‌السلام در ماه مبارک رمضان امسال به مدت ۳۰ شب در حرم مطهر حضرت امام رضا علیه‌السلام مناجات‌خوانی خواهد کرد.

وی شب گذشته در اولین شب جمعۀ ماه مبارک رمضان حین قرائت دعای کمیل در شب زیارتی امام حسین علیه‌السلام، ابیاتی را دربارۀ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به سبک مداحی معروف «دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد» در حرم امام رضا علیه‌السلام قرائت کرد که در ادامه می‌شنوید.

بخشی از شعر:

قاسم سلیمانی دلت کربلا بود

پرواز عشقت از ضریح رضا(ع) بود

قنوتت مونده تو خاطرم قاسم

برادر بودی با رهبرم قاسم

امیرِ سربازانِ حرم قاسم

یاد انگشتر تو شده داغ ما

یاد انگشتری شَه کربلا

شعر مداحی محمود کریمی برای شهید سلیمانی
شعر مداحی محمود کریمی برای شهید سلیمانی

شهید سلیمانی در حملهٔ پهباد آمریکایی به فرودگاه بغداد در بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ترور شد. در این حمله ابومهدی المهندس از فرماندهان گروه شبه‌نظامی عراقی حشد شعبی به‌همراه ۱۰ تن دیگر شهید شدند. وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که دستور این حملهٔ هوایی را دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری و فرماندهٔ کل قوای این کشور صادر کرده‌است. سه روز پیش از ترور سلیمانی و در پی حمله‌هایی که به سفارت آمریکا در بغداد انجام شد، ترامپ گفته بود که ایران بابت این رویداد بهایی سنگین خواهد پرداخت و تأکید کرده بود که این موضوع «هشدار نیست، تهدید است».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا