چهره هاسلبریتی ایرانی

شوهر ترانه علیدوستی بازیگر شده + علی منصور در فیلم من

ترانه علیدوستی بازیگر محبوب و معروف ایرانی همسرش بازیگر شده  با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید.علی منصور شوهر “ترانه علیدوستی” است که برای اولین بار در فیلم “من” به ایفای نقش پرداخته است، وی کاراکتر “مجتبی براتی” را که یکی از نقش های کلیدی فیلم است بازی میکند.

علی منصور در فیلم من

علی منصور در فیلم من

من فیلمی درام اجتماعی به کارگردانی و نویسندگی سهیل بیرقی و تهیه‌کننده سعید سعدی و سعید خانی محصول سال ۱۳۹۴ است.این فیلم برای حضور در بخش سودای سیمرغ و همچنین نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است. این فیلم در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است.

علی منصور در فیلم من

جزئیات بازیگر شدن همسر ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی چند سال پیش با شخصی بنام علی منصور ازدواج کرده است و یک دختر بنام حنا منصور دارد. او در مورد سوال مجری برنامه که نترسید با ازدواج محدود شوید گفت : من میدونستم که محدود نمیشم و مطمئن بودم که هیچ وقت ازدواج محدود کننده ای نمیکنم و به این چشم نه به زندگی مشترک نگاه میکنم و نه به مادر شدن و عقیدم همیشه این بوده که همه جای دنیا همه این کارا را دارند می کنند و هیچ چیزی بازدارنده نیست.همه آدما به هر حال یه افسانه شخصی دارند جهانی دارند کاری دارند آرزویی دارند در کنارش پدر و مادر ، فرزند و همسر هستند و همش در کنار هم امکان پذیر است. من حتی بعد از به دنیا آمدن حنا خیلی پر کار هستم البته اتفاقی هم شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا