اخبار داغ

شوهر دارم ولی به پسری دیگر عشق می ورزم + پاسخ مشاور

مجله اینترنتی کولاک: زن متاهلی با وجود داشتن همسر مدتی است با فرد دیگر وارد رابطه شده و دچار تردید برای جدایی از همسرش شده است در ادامه سوال کاربر و مشاور را می خوانید.

 

رابطه زن شوهردار با دوست پسرش

سوال کاربر:

من الان ۱۲ ساله ازدواج کردم ! شوهرم و دوست داشتم ولی الان ۸ ماهه با پسری آشنا شدم ک میگه جدا شو و با من ازدواج کن ! با شوهرم مشکل زیاد داشتم ولی تو جایی گیر کردم ک خیلی مرددم چون میترسم اوضاع بدتر بشه وقتی جدا شدم ! واین ک دارم خیانت میکنم عذابم میده ! اون پسرو حالا دیوانه وار دوس دارم چیکار کنم.

پاسخ مشاور:

بخش زیادی از علاقه‌ای که تو رابطه‌ با فردی خارج از رابطه‌ی زناشویی شکل می‌گیره، بخاطر ممنوعیت و وجود همین چارچوب زناشوییه. چه بسا بارها دیده شده که افراد بعد از جدایی میلشون به نفر سوم کم میشه چون دیگه اون ممنوعیت برای فانتزیشون حذف میشه. در ثانی زن یا مردی که با آدم متأهل وارد رابطه میشه، قابل اعتماد نیست و ریسک بالایی داره شما به امید این فرد رابطتون رو با همسرتون تموم کنید. توصیه‌ی من به شما اینه که اعتماد کورکورانه نکنید و به رابطه‌ی خودتون تمرکز کنید؛ تکلیف مشکلی رو که بخاطرش به خیانت روی آوردید، مشخص کنید و اگه هنوز زندگیتونو دوست دارید سعی کنید مشکل رو با همسرتون حل کنید. چون مشکل شما در درجه‌ی اول این کمبوده و نه خیانت و تا زمانی که حل نشه، شما وارد رابطه با افراد دیگه‌ای برای جبرانش می‌شید. اگرم می‌بینید همسرتون همکاری نمی‌کنه و یا هر دو تمایلی به ادامه‌یزندگی مشترک ندارید، از هم جدا بشید. بعد از جدایی می‌تونید با کسی که نیازهای عاطفیتونو تأمین می‌کنه وارد رابطه بشید، بدون اینکه خیانت باشه و احساس بدی داشته باشید.
موفق باشید/مشاور۲۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا