چهره هاسلبریتی ایرانی

شکیب شجره کیست؟ | بیوگرافی و عکس های شکیب شجره + زندگی شخصی

شکیب شجره کیست ؟ به همراه بیوگرافی و عکس های شکیب شجره همچنین نکاتی از زندگی شخصی و اینستاگرام شکیب شجره بازیگر در این مطلب. شکیب شجره بازیگری که درحال تبدیل شدن به یک چهره در دنیای بازیگری ست. شکیب شجره یکی از بازیگرانی است که سالهاست در عرصه تئاتر حضور فعال دارد و در این زمینه بسیار موفق بوده است.

شکیب شجره کیست
شکیب شجره کیست

شکیب شجره در ۲۷ مرداد ماه متولد شده است و در رشته ی بازیگری در کشور استرالیا تحصیل کرده است. وی برادرزاده صدرالدین شجره گوینده، مجری، دوبلور، کارگردان و بازیگر می باشد. صدرالدین شجره عموی شکیب شجره در سال ۹۷ به دلیل یک دوره بیماری سخت درگذشت.

شجره مدرس ورک شاپ ها و همایش های آموزش آزادسازی و مهار مکانیزم انرژی از طریق تنفس در بدن بازیگر با متد امیم ترا می باشد. او عضو رسمی بازیگری انجمن صنفی هنرمندان تئاتر شهر تهران است و علاوه بر بازیگری در دنیای موسیقی نیز فعالیت می کند و در نوازندگی پیانو مهارت دارد.

شکیب شجره هم مانند سایر هنرمندان در شبکه های اجتماعی فعال است. از جمله شکیب شجره در اینستاگرام پیجی دارد که در آن در مورد جدیدترین کارهای هنری خود هوادارانش را مطلع می کند و همینطور عکس های جدید خود را منتشر می کند. آدرس پیج شکیب شجره shakibshajareh@ است و شما هم اگر طرفدار این بازیگر هستید می توانید او را فالو کرده و در جریان فعالیتهای تازه او قرار بگیرید.

از آثار شکیب شجره می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

تئاتر: ماراساد، اژدهاک، تهوع، آدم آدم است، آلبوم حشرات، آشغال- مرد، بیدرمن و آتش افروزان، شاتر شیطان، دکتر برا چی؟ و …

فیلم سینمایی: قسمت دوم خوب، بد، جلف با نام ارتش سری به کارگردانی پیمان قاسمخانی

شبکه نمایش خانگی: هیولا

عکس های شکیب شجره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا