سرگرمی

طالع بینی و فال روز پنجشنبه ۸ اسفند ۹۸ | فال روزانه متولدین ماه ها

در این مطلب درباره فال روز پنجشنبه ۸ اسفند ۹۸ نوشته ایم. فال گرفتن و فال بینی از دیرباز مورد توجه بسیاری بوده است. در فال گرفتن برخلاف طالع بینی که جنبه علمی دارد، بخش سرگرمی و فان بسیار پر رنگ تر است. بسیاری از علاقه مندان به فال گیری می دانند این مقوله نمی تواند چندان جدی و محوری برای تصمیمات آینده باشد. ضمن تبریک و آرزوی شادی برای تمامی متولدین امروز، همه مخاطبان این مطلب را دعوت به مطالعه فال روز تولد و فال متولدین ماه ها می کنیم.

فال روز پنجشنبه 8 اسفند 98
فال روز پنجشنبه ۸ اسفند ۹۸

 

دوست عزیزی که ۸ اسفند به دنیا آمده ای… تولدت مبارک!

اگرچه فکر می کنید که امروز تنها هستید و دوروبرتان مانند سالهای دیگر شلوغ نیست اما منتظر یک سورپرایز باشید. این سورپرایز ممکن است دیدار یک نفر، مسافرت یا حتی هدیه ای که دوست دارید باشد. اما هر چه هست شما را بیش از اندازه شاد خواهد کرد. اگر چه شاید اهمیت این هدیه را در حال حاضر درک نکنید اما در اوایل سال بعد به ارزش واقعی آن پی خواهید برد. سعی کنید امسال چشم هایتان را به روی واقعیت بازتر کنید و آنچه را تا به حال نادیده می گرفتید، ببینید. خوشبختی های پنهانی در اطرافتان وجود دارند که با کمی دقت می توانید آنها را کشف کنید و به زندگی خود تغییر و تحولی دهید.

فال روزانه متولدین فروردین

اخیرا سردر گم شده اید طوری که بین دنیای واقعی و خیال خود گیر کرده اید و مدام دست و پا می زنید. اگر چه خیالپردازی شیرین است اما نباید مانع شود که از واقعیت دور بمانید. اگر فردی می تواند بین این دو دنیا پلی بزند، آن فرد خود شما هستید. پس خودتان را دست کم نگیرید و اولین قدم را برای اتصال این دو دنیای مختلف بردارید. به زودی زندگی تان به تعادل باز می گردد و شما نیز خشنود و راضی خواهید بود. کارهای هنری مانند نقاشی، بافتنی، آشپزی یا حتی موسیقی می تواند به شما در این راه کمک کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اخیرا به دلیل درگیری هایی که داشته اید، از شریک زندگی تان غافل شده اید اما زمان آن است که به او اهمیت بیشتری دهید. امروز خیال تان را رها کنید تا به هر کجا که دوست دارد سرک کشد. برای رویاهایتان برنامه ریزی کنید و تا تبدیل آنها به واقعیت از پا ننشینید. به جای عقل این بار به تخیل تان اجازه دهید تا امور را به دست گیرند و راه درست را به شما نشان دهند. تا قدم اول را برندارید نمی توانید مسائل را پیش بینی کنید. به خودتان اعتماد کنید تا به آنچه می خواهید، برسید.

فال روزانه متولدین خرداد

دوست دارید ساده ترین راه را برای گریز از شرایطی که در آن به سر می برید، انتخاب کنید. این رفتار نتیجه تنبلی و در رفتن از زیر بار مسئولیت هایتان است. شاید این راهی که انتخاب کرده اید همین حالا جواب دهد اما در آینده ممکن است برایتان دردسر ساز شود. سخت کوشی کلید موفقیت شماست پس بلند شوید و قدم هایتان را محکم تر از قبل بردارید. مطمئن باشید که به آنچه لایق اش هستید، خواهید رسید. دوستی انتظار تماس شما را می کشد در صورتی که از او غافل شده اید. همین حالا گوشی را بردارید و با او تماس بگیرید اما یادتان باشد که حرف های گذشته را بار دیگر تکرار نکنید.

فال روزانه متولدین تیر

رابطه رمانتیک شما دچار تنش شده و این موضوع آرامش تان را بهم زده است. همه می دانند که عشق آسان نیست اما نباید بگذارید که این موضوع تبدیل به یک مشکل بزرگ شود و تمام زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. کلید موفقیت شما این است که استرس را از خود دور کنید و بدانید که همیشه اتفاقات آنطور که شما می خواهید پیش نمی روند و نمی توان بر تمام جنبه های یک رابطه عاطفی، به عنوان مثال طرف مقابل، تسلط داشت. اگر می خواهید به نتیجه برسید باید کمی صبر پیشه کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

در حال حاضر قدرت تخیل شما بهترین دوستانت است. پس نگذارید هیچ کسی بین شما فاصله بیاندازد. زمان خوبی است تا با فرد مورد علاقه تان یک رابطه رمانتیک را آغاز کنید و به هر ایده ای که در ذهن تان دارید جامع عمل بپوشانید. در راه رسیدن به هدف هایتان دست از تلاش بر ندارید و سخت کوش باشید. یکی از دوستان قدیمی بدون آنکه شما بدانید به دیدارتان می آید، منتظر اتفاقات خوب و غیر منتظره باشید. هوای بهاری زمان خوبی برای گشت و گذار است، تا می توانید از آن لذت ببرید.

فال روزانه متولدین شهریور

رابطه عاطفی شما امروز کمی دچار تلاطم می شود. ممکن است شما یا حتی شریک زندگی تان دچار عصبانیت شوید و با یکدیگر بحث کنید. اما توصیه می کنیم که قبل از هر حرکتی، از صحت آنچه در مورد آن بحث می کنید آگاه شوید. کلمات گاهی در بیان واقعیت کم می آورند و موجب سوتفاهم می شوند. اگر می خواهید که این موضوع کش پیدا نکند، انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید. دیگران به توجه و مراقبت شما احتیاج دارند، آنها را فراموش نکنید.

فال روز پنجشنبه 8 اسفند 98
فال روز پنجشنبه ۸ اسفند ۹۸

 

فال روزانه متولدین مهر

جسارت لازم را به دست آورده اید تا دست به تغییری که مدت هاست می خواهید در رابطه عاطفی خود ایجاد کنید، بزنید. حال که رابطه عاطفی شما پر از عشق و احساسات رمانتیک است، قدم های اول را بردارید. اگر چه شجاعت شما سر به فلک کشیده اما مراقب باشید که از مسیر خود منحرف نشوید. موانعی بر سر راهتان وجود دارد، با کمی احتیاط و برنامه ریزی می توانید تمام آنها را با موفقیت پشت سر بگذارید. در این راه افراد با تجربه می توانند پیشنهادهای خوبی را به شما دهند، نظرات آنها را نادیده نگیرید.

فال روزانه متولدین آبان

اگر چه در تلاشید تا در دنیای واقعی خود باقی بمانید و رفتار طبیعی از خود نشان دهید اما نیرویی شما را از این کار باز می دارد طوری که دوست دارید بالهایتان را باز و در آسمان ها پرواز کنید. اگر به طور موقت در دنیای خیال خود سیر کنید، آسیبی به شما وارد نخواد شد اما حواستان باشد که در این کار زیاده روی نکنید. اگر تعادل را در تمام جنبه های زندگی تان به کار گیرید، پیشرفت و موفقیت شما حتمی خواهد بود. به زودی در محیط کار پیشرفتی خواهید کرد که تشویق همگان را به همراه خواهد داشت.

فال روزانه متولدین آذر

امروز ذهن تان در آسمان ها سیر می کند. آنقدر خیال بافی می کنید که در نهایت بدین نتیجه می رسید که با فردی که به او علاقه دارید، قرار ملاقاتی بگذارید. کنترل این احساسات در چنین روزی برایتان دشوار است. نگران نباشید بگذارید به هر جا که دوست دارند، شما را با خود ببرند. جهان خیال یکی از امن ترین جاهایی است که می توانید به آن پناه ببرید بنابراین از دور شدن از واقعیت نگرانی به دل راه ندهید. اگر دلتان می خواهد خاطرات گذشته خود را مرور کنید، این کار را انجام دهید.

فال روزانه متولدین دی

امروز با فردی که رفتار بدی از خود نشان می دهد، درگیر می شوید و با او بحث می کنید. یادتان باشد که این رفتار شاید از دید او آنقدرها هم بد نبوده باشد پس بهتر است قبل از هر عکس العملی، خودتان را جای او بگذارید و مشکل را از زوایای مختلف بررسی کنید. اگر می خواهید حرف دلتان را بزنید، انتظار هر عکس العملی از او را هم داشته باشید. برای این که کمی حال و هوایتان عوض شود، با دوستان تان قراری بگذارید و کمی خوش بگذرانید. بهار زمان خوبی برای دریافت انرژی های مثبت از طبیعت است.

فال روزانه متولدین بهمن

سعی کنید کمی بیشتر به دوستان تان اهمیت دهید. شما می توانید با حمایت از نظرها و ایده های آنها نشان دهید که چقدر برایتان مهم هستند. دوستی نزد شما می آید، تنها گفتن آنچه که او را خوشحال می کند، کافی نیست. کاری که شما باید انجام دهید، باز کردن چشم های او به روی واقعیت است. در تلاش برای گرفتن تصمیمی هستید. مراقب باشید راهی را که می دانید سرانجامی ندارد، انتخاب نکنید. اعضای خانواده تان می توانند مشاوران خوبی برایتان باشند. از راهنمایی آنها کمک بگیرید.

فال روز متولدین اسفند

شما فردی هستید که همه چیز را به شوخی می گیرید، به همین دلیل دیگران شما را خیلی جدی نمی گیرند. از هر موضوعی می توانید یک جوک بسازید. این خصوصیت اخلاقی خوب است اما نباید در این کار افراط کنید. هر چیزی جای خاص خود را دارد. بد نیست گاهی به دیگران هم نشان دهید که می توانید به وقت خود جدی باشید. در این زمان داشتن دیدگاهی مثبت و روشن می تواند رمز موفقیت شما باشد. به جای گوش دادن به نظرات دیگران، به ندای قلب خود گوش دهید که شما را به راه درست هدایت می کند.


⇐ برای دیدن موارد بیشتر در خصوص فال به لینک برچسب های فال و طالع بینی و همچنین فال روزانه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا