سرگرمی

طالع بینی چینی متولدین سال اژدها

اژدها مشهورترین حیوان در فرهنگ چین است. آنها خود را فرزندان اژدها می نامند. در گذشته ، امپراطورها به عنوان تناسخ اژدها دیده می شدند. فال و طالع بینی آنها بر اساس مطالب زیر است. متولدین سال اژدها چهره های قدرتمند و مستقلی هستند ، اما آرزوی حمایت و عشق دارند.

 

شخصیت و خصوصیات متولدین سال اژدها

مردان متولد سال اژدها

مردان متولد سال اژدها در اعتقادات خود ثابت قدم هستند. آنها هرگز مسئولیت پذیری را از بین نمی برند و مشکوک نمی شوند. مردم بندرت اعتماد به این مردهای صادق را از دست می دهند.

آنها چیزی را هدر نمی دهند ، اما به آن توجه زیادی هم نمی کنند. بعضی از این کارآفرینان ماجراجو آرزوی شهرت را دارند. هر چند گاهی تلاشهایشان به هدر می رود. هنوز زندگی آنها حول کار می چرخد.

این مردان به تنهایی کاملاً خوب هستند. آنها یا در سنین جوانی ازدواج می کنند یا سالهای زیادی تنها باقی می مانند. برای سایر افراد مهم ، آنها به شخصی احتیاج دارند که بتواند در امور شغلی وی را یاری و پشتیبانی کند.

زنان متولد سال اژدها

زنانی که در سال اژدها متولد می شوند ، مسحور کننده و قوی هستند. اگر آنها را دست کم بگیرید ، آنها محکم ایستاده و شما را شکست می دهند.

آنها در کارهایی که انجام می دهند جدی هستند و اعتماد به نفس بالایی دارند. تنها چیزی که به آن احتیاج دارند احترام است. فمینیسم و ​​برابری جنسیتی برای آنها مهم است.

بسیاری از آنها برای تمرکز بر حرفه خود از ازدواج چشم پوشی می کنند. اما اگر آنها تصمیم به ازدواج بگیرند ، همسران خوبی نیز می شوند. اغلب ، آنها اهل افراط و تفریط هستند اما باید زمان لازم را برای در نظر گرفتن یک ترکیب متعادل در نظر بگیرند.

چیزهای خوش شانس برای متولدین سال اژدها

  • رنگ ها: طلا ، نقره ، خاکستری
  • اعداد: ۱ ، ۶ ، ۷
  • مواد معدنی: کوارتز گل رز
  • دستورالعمل ها: جنوب غربی
  • مسیرهای ثروت: شمال غربی ، شمال
  • مسیرهای عشق: غرب

چیزهای ناخوشایند برای متولدین سال اژدها

  • رنگ ها: سفید
  • اعداد: ۴ ، ۹

شغل مناسب برای متولدین سال اژدها

افرادی که در سال اژدها به دنیا آمده اند ، سریع فکر می کنند. آنها در فعالیتهایی که بیشتر از نظر ذهنی خسته کننده هستند ، برتری دارند. به همین دلیل ، آنها برای مشاغل حرفه ای مناسب هستند. برخی زمینه ها شامل هنر ، سیاست و آموزش است.

آنها ممکن است هنگام کار به تنهایی احساس ناامنی و بی تفاوتی کنند. در عین حال ، آنها ممکن است پتانسیل خود را در یک تیم از بین ببرند. اژدها در برنامه ریزی و ایده پردازی بسیار عالی است. اما آنها به شخص دیگری برای کمک به جزئیات احتیاج دارند.

متولدین اژدها مبارز هستند. این پایه و اساس موفقیت است ، اما می تواند مانع از پیشرفت شخصی شود. اژدها باید به خاطر داشته باشید که کم حرف تر باشند و روابط پایدار ایجاد می کنند.

سلامتی و سبک زندگی متولدین سال اژدها

متولدین اژدها ظاهری سالم دارند و واقعا سالم نیز هستند.

آنها معمولاً بیمار نمی شوند ، اما وقتی این اتفاق بیفتد ، بسیار جدی می شود. این امر به این دلیل است که آنها بیش از حد، مشغول کار هستند تا به سلامتی خود توجه کنند. آنها همچنین ممکن است فکر کنند که این موضوع مهمی نیست و به آن بی توجهی کنند. به همین دلیل ، سرماخوردگی جزئی می تواند به بیماری های جدی تر تبدیل شود.

مناطق مورد توجه سیستم گردش خون ، ادرار و دستگاه گوارش هستند.

بیشتر متولدین اژدها شغلهای استرس زا دارند و بیش از حد نسبت به جزئیات کوچک حساس هستند. آنها می توانند دچار خستگی شوند ، و از بی خوابی رنج ببرند. اختلال در روابط اجتماعی و خانوادگی به شدت بر سلامت روان آنها تأثیر خواهد گذاشت.

برای سلامتی بهتر ، اژدها باید به خاطر داشته باشند که آرام باشد. بیش از حد دچار مشکلات و وسواس نشود. در عوض ، اژدها باید مدتی را برای خودش بگذراند. ورزش در طبیعت به برطرف شدن خستگی جسمی و عاطفی کمک خواهد کرد.


مشخصات کلی متولدین سال اژدها

موجودی خوش خط و خال

اژدها سرشار از نیرو و شور نشاط زندگی است و تا هنگامی که جان در بدن دارد، از پستی، ناجوانمردی، دورویی و شایعه پردازی فاصله می گیرد و در وجود او نشانی از حیله گری و دسیسه پردازی یافت نمی شود؛ با این حال، او به بی آلایشی و معصومیت خوک نیست؛ افزون بر این، به سادگی فریب می خورد، ولی در عین حال، شهامت پذیرش اشتباه و اعتراف به آن را دارد.

اژدها غالباً خود را در بدترین شرایط و موقعیت ها قرار می دهد. او آرمان خواه و کمال گرا به معنی واقعی است، به همین علت همیشه طالب بهترین هاست. توقع او از خود و دیگران بیش از حد معقول است. وی از دیگران انتظار زیادی دارد وی در برابر، انتظارات دیگران را تا حد امکان بر آورده می کند.

اژدها بد خلق، سرکش، لجوج، سرسخت و حاضر جواب است و اغلب بی اندیشه سخن می گوید. اما به رغم این ویژگی ها، سخنان و پندهای او بسیار با ارزش است. مردم به گفته های او گوش فرا می دهند و در حقیقت نفودش بر آنان غیر قابل انکار است.

اژدها موجودی مغرور ، پر شور و عجول است که به سادگی عنان اختیار از کفش رها می شود . او با استعداد ،با هوش، با اراده و بخشنده است و از عهده انجام هر کاری به خوبی بر می آید و تا لحظه مرگ هرگز محتاج دیگران نخواهد شد.

اژدها در تمام عرصه های هنری، مذهبی، نظامی . پزشکی ، یا سیاسی می درخشد و کامیاب می شود. اژدها می تواند خود را وقف اهداف و کارهای با ارزش و بزرگ کند. این اهداف ــ هر چه که باشد ـــ او می تواند پایان کار را بسنجد احتمال دارد استعداد و توانایی اژدها در راه های نادرست به کار افتد و در اعمال خلاف نیز سر آمد دیگران شود.

اژدها محبوب خاص وعام است؛ اما خود کمتر به کسی دل می بندد. و هرگز در گیر ماجراهای عاشقانه نمی شود و طعم تلخ ناکامی را نمی چشد؛ بلکه اوست که همیشه دیگران را ناکام می گذارد؛ طوری که اغلب زنان متولد این سال خاطر خواه ها و خواستگاران زیادی دارند.

متولدان سال اژدها در اوان جوانی ازدواج نمی کنند و حتی برخی از آنان تا آخر عمر مجرد می مانند ؛ چرا که تنهایی و انزوا طلبی را دوست دارند . حتی می توان گفت از تنها بودن لذت می برند.

اژدها در دوران کودکی ممکن است به مشکلات مختصری دچار شود که سبب ساز آن ، انتظار بیش از حد او از اطرافیانش است؛ ولی روحیه هنری اژدها در دوران دوم زندگیش باعث ایجاد مشکلاتی می شود.

با این که برتری و غرور اژدها نسبت به اطرافیانش کاملا محسوس است، گاهی احساس می کند که دیگران درکش نکرده ؛ به گوهر وجودش پی نبرده اید حال آنکه دیگران همواره تحسینش می کنند.

هر چقدر ناراحتی های اژدها در زندگی ناچیز است به همان اندازه موفقیت هایش بزرگ می باشد.

هر چه اژدها سخت گیر تر و پر توقع تر باشد، به همان نسبت ناخرسندتر است؛ در هر صورت ، اژدها موجودی شاد و خوشحال است و این روحیه در دوره کهن سالی، موفقیت او را در رسیدن به اهدافش تضمین می کند.

اژدها نماد بخت و اقبال است و در طالع بینی ، بهترین نماد برای زندگی، رشد و ترقی به شمار می رود . برای مردم خاور دور اژدها نشانه تندرستی، بزرگواری، نجابت،‌هماهنگی و طول عمر است.

با این وصف ، از روی دیگر سکه غافل نشوید. اگر چه خیر و برکت اژدها از سایر نمادها بیشتر است؛ اما نباید فراموش کرد که هر چیزی ممکن است نوعی نیرنگ و فریب باشد؛ اما چه توان کرد، اژدهای افسانه ای شما را مجبور می کند که به او اطمینان و اعتماد کامل پیدا کنید.

او همیشه در اوج است و می درخشد ؛ اما درخشش او کاملا سطحی است. او خودش هم واقعا نمی داند چگونه چشم ها را خیره می کند و این نشان می دهد که قدرت او غیر واقعی است.

مشاهیر متولد سال اژدها

عیسی مسیح (ع) ، برنارد، راشل و ماری پیکفورد ، سالوادوردالی، زیگموند فروید، روستاند، ادوارد هیث، هارولد ویلسون و ژاندارک ، ژان ژاک روسو، بارباراکارتلند، برنارد شاو، دانتون، مارشال تیتو، سنت برنادت، ناپلئون سوم و مارشال پتن

همچنین بخوانید:  طالع بینی چینی سال تولد + طالع بینی سال ۲۰۲۰ (فال سال ۹۹)

مشاغل مناسب متولد سال اژدها

هنرپیشه، هنرمند، کارخانه دار، مغازه دار، مهندس معمار، پزشک، وکیل دعاوی، تبهکار، روحانی، مبلغ مذهبی، سفیر یا سفیر کبیر، سیاستمدار، مدیر عامل، رئیس جمهور و قهرمان ملی !

متولدین ماههای سال اژدها

فروردین اژدهای ناآرام و بیش از حد حساس! او با چشمان بسته حمله می کند و به پیروزی خود اطمینان کامل دارد.
اردیبهشت اژدهایی شیرین، موجودی افسانه ای در خانواده! وجود او آرامش را به ارمغان می آورد.
خرداد اژدهای الوان! از سوراخ بینی اش آتش زبانه می کشد.
تیر اژدهای بلند پرواز! سر او به ابرها رسیده، در قصرهای خیالی زندگی می کند.
مرداد اژدهای گزافه گو! او افراط کار است و شما را بیش ار حد خسته می کند.
شهریور اژدهای دقیق! تنها اژدهایی که افسانه ای نیست. وجود او را باور نمی کنید و فکر می کنید که خواب می بینید!
مهر اژدهای اطمینان بخش! اما آنچه را که می بینید، باور نکنید چون او ظاهرش فریبنده است.
آبان اژدهای تیغ دار! با لمس کردن او دچار درد و سوزش خواهید شد.
آذر می توانید روی این اژدها حساب کنید. رفتار او دوستانه و آرام است.
دی اژدهایی دور اندیش! او زیاد جلب توجه نمی کند!
بهمن اژدهای معقول و صریح! او حتی می تواند از خود نیز انتقاد کند.
اسفند اژهایی برتر! اژدهایی بسیار عاقل و الهام بخش است. او می تواند و باید پیش برود.

رابطه عاطفی ( زن ) متولدین سال اژدها با سالهای دیگر

موش چرا که نه؟ خانم اژدها عاشق ستایش شدن است و هیچ کس بهتر از موش نمی تواند این نیاز او را برآورده کند.
گاو رابطه پیچیده و مشکلی است. اژدها درخشیدن را دوست دارد و گاو به هر چیز درخشنده بد گمان است!
ببر دو شخصیت قوی رو در روی هم قرار می گیرند. وجود اژدها برای ببر مفید خواهد بود، چرا که باعث می شود ببر پیش از دست زدن به هر کاری دور اندیشی را فراموش نکند.
گربه تا زمانی که خانم اژدها از نشستن کنار آتش خسته نشود، می توان به دوام این رابطه امید داشت!
اژدها طوفان به پا خواهد شد. این دو دائم با یک دیگر به رقابت خواهند پرداخت.
مار مشکل است! اژدها دوست دارد مار از او تعریف و تمجید کند؛ نه این که اسیر باشد!
اسب نه، اسب بسیار خودخواه است و خانم اژدها برای شکوفایی،‌به توجه فراوان نیاز دارد.
بز فکرش را هم نکنید. خانم اژدها نیاز به تحسین و تمجید دارد و آقای بز هیچ چیز را تحسین نمی کند.
میمون امکان پذیر است. آقای میمون هنرپیشه ماهری است بسیار دلرباست. طبق معمول او ناامید خواهد شد. اما هرگز ناامیدی خود را بروز نمی دهد.
خروس بله، البته اگر شغل اژدها درخور توجه باشد و خروس بتواند از این بابت به خود ببالد.
سگ نه، سگ کورکورانه کسی را تحسین نمی کند؛ چرا که کارهای مهمتری دارد.
خوک بله، خوک مرتب برای اژدها دم تکان می دهد و تملق او را می گوید و این برای او خیلی بد است!

رابطه عاطفی ( مرد ) متولدین سال اژدها با سالهای دیگر

موش خوب است. موش ممکن است به درد اژدها بخورد و اژدها این را می پذیرد.
گاو نه. آنها همیشه بر سر قدرت و ریاست می جنگند و این وضعیت اژدها را خسته خواهد کرد.
ببر بله، حتی اگر مشکلاتی وجود داشته باشد. اژدها می داند که چگونه ببر را متقاعد کند و ببر به نصایح او – حتی اگر درست نباشد – گوش می کند.
گربه زوج بسیار خوبی هستند. گربه از امتیازات اجتماعی و نکته سنجی خاصی برخوردار است که حس جاه طلبی اژدها را اقناع می کند.
اژدها طوفان به پا خواهد شد. این دو دائم با یک دیگر به رقابت خواهند پرداخت.
مار زوج خوبی هستند. آقای اژدها به دلربایی خانم مار می بالد، حتی اگر چشم مار به دنبال او نباشد.
اسب اگر زندگی پابرجا بماند، مشکلی ایجاد نخواهد شد!
بز برای بز خوب است. اما در مورد اژدها، بز نمی تواند کمکی به او بکند و حتی ممکن است به او صدمه بزند. او نسبت به اژدها بی تفاوت است.
میمون خوب است. میمون همیشه نصایح خوبی برای اژدهای مغرور دارد و در عوض، اژدها از او حمایت می کند.
خروس خوب است. خروس از موفقیت های اژدها سود خواهد برد و آنها را از آن خود می داند.
سگ سگ واقع بین خصلت های واقعی اژدهای مغرور را می بیند و او را دچار یاس می کند؛ بنابراین هیچ یک در زندگی خوشبخت نخواهند شد.
خوک بله، خوک می داند چگونه چرب زبانی و دلربایی کند. او موجودی بسیار مهربان و مطلوب است و دوست دارد مورد پسند واقع شود.

رابطه دوستی متولدین سال اژدها با سالهای دیگر

موش امکان پذیر است؛ این دو، قدر یک دیگر را می دانند و موش به آن فکر نمی کند که در پرتو درخشندگی اژدها خودنمایی کند.
گاو نه، گاو زیاد به اژدها فکر نمی کند.
ببر بله، آنان یک دیگر را می ستایند و در مجموع، به درد هم می خورند.
گربه آه! بله، بله! چیز دیگری نمی توان گفت!
اژدها وقتی دو وسیله آتش بازی همزمان روشن شوند؛ هیچ یک نمی توانند چشم تماشاگران را خیره کنند.
مار بله، این دو خیلی خوب با یک دیگر سازش می کنند و هر یک به دیگری آرامش می بخشد.
اسب هرگز. اسب خودخواه است،‌انتظارش از دیگران زیاد است ولی توقعات آنان را بر آورده نمی سازد؛ حال آنکه اژدها تا حد زیادی پاسخ گوی انتظارات دور و بری هاست و به همان اندازه از آنان انتظار دارد.
بز اوه بله! این رابطه برای بز به قدری مطلوب است که شروع به دلربایی می کند! و وقتی بز دلربایی کند …
میمون میمون هر بلایی که بخواهد بر سر اژدها می آورد؛ اما اژدها نیز از میمون سود خواهد برد.
خروس این دو با هم خوب کنار می آیند و دوستی یعنی همین!
سگ نه، سگ کاملا واقع بین است و اژدها را مایوس می کند.
خوک ارتباطی ساده و آرام است. این دو در کنار هم مشکلی نخواهند داشت؛ ولی شادی و تفریحی هم در کار نیست.

رابطه شغلی متولدین سال اژدها با سالهای دیگر

موش تا زمانی که اژدها رئیس باشد، کارها به خوبی پیش خواهد رفت.
گاو این جا چه کسی ریاست خواهد کرد؟ به نظر می رسد که گاو کار چاق کن اژدها باشد!
ببر شراکتی با ارزش بین دو موجود جاه طلب است. اژدها به جای هر دو خواهد درخشید.
گربه بله، گربه پیش از تصمیم گیری پندهای خوبی می دهد؛ اما تصمیم گیری را به عهده اژدها می گذارد.
اژدها مشکل افرین است؛ زیرا شهرت و اعتبار هر دو به خطر می افتد.
مار امکان پذیر است؛ اما اگر مار همه کارها را به اژدها واگذار کند، خطرناک است.
اسب آنها نمی توانند مدتی طولانی با هم همکاری کنند؛ اما گاهی کارها خوب پیش خواهد رفت.
بز شاید. بز می تواند با اژدها در زمینه ای هنری همکاری کند و اژدها نقش کارگردان، تهیه کننده یا مدیر اجرایی را به عهده بگیرد.
میمون عالی است! اتحاد قدرت با حیله گری شکست ناپذیر است.
خروس اگر اژدها کارها را در دست بگیرد، خروس می تواند نمایش چشمگیری به راه بندازد.
سگ نه، سگ درون اژدها را می بیند و اژدها چنین حالتی را دوست ندارد.
خوک موفقیت آنها حتمی است؛ به خصوص که خوک تا حدی متواضع و فروتن است.

ارتباط میان پدر و مادرمتولد سال اژدها و فرزندان متولد سالهای دیگر

موش اژدها فرزندانش را بیش از حد مورد مواخذه قرار می دهد؛ اما به هر حال، مشکلی پیش نخواهد آمد.
گاو گاو نهایت سعی خود را می کند تا اژدها را خشنود سازد. اما این کار آسان نیست. اژدها عاشق خود نمایی است ولی گاو درونگرا و کمی کودن است!
ببر خوب است. اژدها از شهرت و اعتبار ببر به خود می بالد و ببر نیز به حرف های او گوش می دهد.
گربه گربه خود نما و جاه طلب است و اژدها از شهرت و اعتبار ببر به خود می بالد و ببر نیز به حرف های او گوش می دهد.
اژدها بسیار عالی است. هر دو به وجود هم می بالند!
مار بله، برخورد مار با اژدها کاملا عاقلانه است و حتی اگر دیدگاه ها و عقاید اژدها مورد قبول مار نباشد، او را درک می کند.
اسب مشکلات اساسی وجود دارد؛ اما عاقبت با هم می سازند.
بز اژدها به ذوق هنری فرزندش افتخار می کند و مورد حمایتش قرار می دهد.
میمون رابطه آنها خوب است. اژدها دانش و تجربیات خود را در اختیار میمون قرار می دهد؛ به شرط آن که میمون به آنها احتیاج داشته باشد!
خروس رابطه بسیار خوبی است. اطاعت کورکورانه خروس از اژدها باعث خوشحالی اژدها می شود.
سگ نه، سگ اژدها را تحسین نمی کند؛ در حالی که اژدها این کار را وظیفه سگ می داند.
خوک بله، اژدها برای خوک مفید است. او از تمام توان خود برای کامیابی خوک استفاده می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا