چهره هاسلبریتی خارجی

عجیب ترین رژیم غذایی سلبریتی ها کدام است؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

عجیب ترین رژیم غذایی سلبریتی ها کدام است؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

خارجی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بهتر است پیش از این‌که برای کاهش وزن‌تان از رژیم غذایی خاصی پیروی کنید، این گزارش را بخوانید تا با رژیم‌های غذایی بی‌فایده و خطرناکی که چهره‌های مشهور از آن‌ها پیروی کرده‌اند آشنا شوید. برخی از رژیم غذایی سلبریتی ها بسیار متفاوت هستند. پیروی کردن از رژیم غذایی که آب و غذا را حذف می‌کند و به افراد می‌گوید از هوا و نور آفتاب مواد مغذی بدن‌شان را تامین کنند، کاری بیهوده است.

رژیم غذایی سلبریتی ها

انواع رژیم غذایی سلبریتی ها

رژیم غذایی هوا خوار

اوایل سال گذشته میلادی، میشل فایفر، در گفت‌و‌گویی تلویزیونی اعلام کرد، مثل مدونا، خواننده مشهور موزیک پاپ، از رژیم غذایی هوا‌خوار پیروی می‌کند. اما پزشکان معتقدند، پیروی کردن از این رژیم غذایی، سلامت افراد را به خطر می‌اندازد.

رژیم غذایی عاری از گلوتن

افرادی که به گلوتن حساسیت دارند، می‌توانند این پروتئین را از رژیم غذایی‌شان حذف کنند اما پیروی کردن افراد عادی از این رژیم غذایی تاثیری در کاهش وزن و متناسب شدن اندام‌شان ندارد.

گوئینت پالترو، هنرپیشه مشهور هالیوود در گفت‌و‌گو با مجله HEALTH اعلام کرد که پس از پیروی کردن از این رژیم غذایی وزنش پنج کیلوگرم بیشتر شده است.

رژیم غذایی الکل

لیدی گاگا در پاییز سال ۲۰۱۱ میلادی به روزنامه نیویورک تایمز گفت: پیروی کردن از رژیم غذایی الکل زندگی‌ام را مختل کرده، کارهایم ناتمام مانده و ارتباطم با دوستان و همکاران قطع شده است.

نوشیدن روزانه و بیش از اندازه الکل، مواد مغذی بدن را نابود کرده و عوارض جبران‌ناپذیری مانند اعتیاد به الکل، نارسایی کبد و سرطان کبد به همراه دارد.

رژیم غذایی دوکان

جنیفر لوپز و کیت میدلتون، عروس ولیعهد بریتانیا، از رژیم غذایی دکتر پیر دوکان پیروی کردند. دکتر دوکان در کتابش نوشته است که با پیروی کردن از رژیم غذایی سرشار از پروتئین و عاری از کربوهیدرات وزن‌تان به سرعت کاهش می‌یابد اما باید با یبوست، کاهش انرژی و بوی بد دهان دست و پنجه نرم کنید.

پزشکان معتقدند، حذف بلند مدت کربوهیدرات‌ها، عوارض حادی مانند بیماری‌های کبد، هموروئید، افزایش کلسترول خون، پوکی استخوان و … به همراه دارد./سلامانه

این پست توسط بخش خارجی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

عجیب ترین رژیم غذایی سلبریتی ها کدام است؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا