چهره هاسلبریتی ایرانی

علاقه امیر تتلو به ارتباط با سحر قریشی + ویدیو | تتلو: سحر قریشی پسرها را گول می زند

علاقه امیر تتلو به ارتباط با سحر قریشی همچنین ویدیوی واکنش تتلو به حواشی اخیر سحر قریشی در این مطلب تتلو: سحر قریشی پسرها را گول می زند. امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو خواننده زیرزمینی سابق و مهاجرت کرده فعلی است که حواشی زیادی دارد. او در جدیدترین صحبت هایش به شوخی یا جدید عنوان کرده علاقه زیادی به ارتباط با سحر قریشی دارد!

تتلو چندی قبل در ایران به جرم اهانت به یک قاضی و نیز هنجار شکنی های اجتماعی چند ماه بازداشت شد. او اولین کنسرت خود را در گرجستان به روی صحنه برد که با واکنش های زیادی همراه بود. گفته می شد این خواننده چندی قبل به جرم ترویج استفاده از مواد مخدر از سوی پلیس ترکیه بازداشت و البته بعد از چندی آزاد شد.

سحر قریشی نیز در سال های اخیر با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرد از جمله داستان ربطه اش با مهدی طارمی که در نهایت به جدایی و قهر ختم شد.

علاقه امیر تتلو به ارتباط با سحر قریشی
علاقه امیر تتلو به ارتباط با سحر قریشی

سحر قریشی در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند “منقلب” می‌شود. این نظر جنجالی او موجب انتقادهای تندی از او به ویژه در فضای مجازی شد. افراد مشهوری مانند مهناز افشار به سخنان سحر قریشی واکنش نشان دادند.

قریشی در مصاحبه دیگری در پاسخ به این انتقادات، دیدگاهش پیرامون حضور زنان در ورزشگاه را نظر شخصی خود برای طرفدارانش و دلیل آن را نیز امنیت نداشتن زنان در ورزشگاه‌ها عنوان کرد. در اواخر مهر ماه سال ۹۵ صفحه شخصی سحر قریشی در اینستاگرام با ۴٫۴ میلیون دنبال‌کننده هک شد و به مدت چند ساعت عکسی از پادشاه عربستان و پرچم این کشور، در این صفحه منتشر شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا