چهره هاسلبریتی ایرانی

علت دعوای لفظی شهره قمر و ترانه علیدوستی چه بود؟

علت دعوای لفظی شهره قمر و ترانه علیدوستی چه بود؟ ماجرای پیام های شهره قمر در اینستاگرام  حمله او به ترانه علیدوستی بازیگر مشهور سینما. دعوای شهره قمر و ترانه علیدوستی خبر جنجالی امروز فضای مجازی است. ماجرا از این قرار است که شهره قمر در صفحه اینستاگرام خود به شدت ترانه علیدوستی را مورد انتقاد قرار داده است.

شهره قمر و ترانه علیدوستی
شهره قمر و ترانه علیدوستی

دعوای شهره قمر و ترانه علیدوستی حاشیه ساز شده است و بسیاری این موضوع را در فضای مجازی دنبال می کنند. ماجرا از این قرار است که شهره قمر بازیگر در صفحه شخصی اینستاگرام خود ترانه علیدوستی بازیگر نام آشنا سیما را به باد انتقاد گرفته و حتی کار به تهدید او و حتی دختر ش نیز رسیده است.

شهره قمر در نوشته خود ترانه علیدوستی را یک برانداز معرفی کرده که قصد اغتشاش و جاسوسی و براندازی دارد و از او خواسته است که مواظب رفتار خود باشد. شهره قمر حتی ترانه علیدوستی را تهدید کرده است که صبر هم حد و اندازه ای دارد.

شهره قمر حتی در یکی از استوری های خود به ماجرا فیلم شهرزاد و فرهنگیان نیز اشاره کرده است. گفته می شود برخی از پست های ترانه علیدوستی که ماهیت سیاسی دارند باعث واکنش شهره قمر نسبت به وی شده است. تارنه علیدوستی تاکنون هیچ واکنشی به انتقاد و تهدید نداشته است.

شهره قمر زاده ۱۲ مهر ۱۳۷۲ در کردستان ، بازیگر سینمای ایران است. شهره قمر وجه تمایز و تفاوت خود را نسبت به سایر بازیگران هم نسل خود در گریم ها و تغییر صدایش و بازیگری صرفش در سینما می داند ، رفتن در قالب گریم های متفاوت و خاص سینما ، در کنار تغییر صدایش به نسبت نقشش را وجه تمایز و تفاوت نسبت به سایر بازیگران دانسته و به این وجه تفاوت اعتقاد دارد و این ویژگی را به عنوان یک سبک به نام خودش به ثبت رسانیده است.

دعوای لفظی شهره قمر و ترانه علیدوستی
دعوای لفظی شهره قمر و ترانه علیدوستی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا