چهره هاسلبریتی ایرانی

علت مرگ ناگهانی دلارام هاشمی بازیگر جوان تئاتر و سینما چه بود؟+بیوگرافی

مجله اینترنتی کولاک: دلارام هاشمی ، بازیگر جوان تئاتر ایران درگذشت.خانه تئاتر این ضایعه را به خانواده او و هنرمندان تسلیت گفت.اما هنوز علت درگذشت ناگهانی این هنرمند جوان اعلام نشد. نام کامل این بازیگر دلارام پهلوان هاشمی بوده و فعالیت او بیشتر در حوزه هنر های نمایشی بوده است و در آثار نمایشی بسیاری از جمله :ن مایش رومئو و ژولیت، نمایش پروانه های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری و … بازی کرده بود.

 

مرگ ناگهانی دلارام هاشمی
مرگ ناگهانی دلارام هاشمی

 

زنده یاد دلارام به حوزه فیلم های کوتاه نیز علاقمند بوده و کارگردانی یک اثر به نام مثلث را نیز بر عهده داشت. خانم هاشمی در حوزه تدوین نیز فعالیت های داشته است و از جمله آثار او در حوزه تدوین میتوان به فیلم کوتاه عسل اشاره داشت.

او همچنین در تئاتری به نام پشت سرت را نگاه نکن نیز به ایفای نقش پرداخته است که این اثر توانسته است عنوان پر تماشاگرترین نمایش تماشاخانه استاد مشایخی را بدست آورد.طراح و کارگردان این اثر حامد ادوای و نویسنده آن سمانه پرهیزکاری بوده است.

دلارام پهلوان هاشمی بیشتر در تئاتر فعال بود و کارگردانی یک اثر کوتاه سینمایی به نام «مثلث» را نیز بر عهده داشته است.

صفحه شخصی او در اینستاگرام که حالا حدود هزارودویست دنبال‌کننده دارد، پر از پیغام‌های دردناک دوستانش است. از جمله این‌که او تنها چند روز پیش نوید به روی صحنه آمدن نمایشی با عنوان «کات داگ» را داده است که یکی از دوستانش کیمیا کاوند در آن قرار است بازی کند. کاوند حالا در صفحه‌اش ویدیویی از عکس‌های مشترکش با هاشمی را به اشتراک گذاشته و نوشته: «به شوخی همیشه می گفتی ما هیچ! ما نگاه! دلی ما هیچ، ما نگاه. مبهوت و گیج».

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا