چهره هاسلبریتی ایرانی

علت مرگ پوران شریعت‌ رضوی همسر دکتر شریعتی چه بود ؟

مجله اینترنتی کولاک : متاسفانه لحظاتی پیش با خبر شدیم پوران شریعت‌ رضوی همسر دکتر شریعتی به علت سکته مغزی در بیمارستان لاله تهران دار فانی را وداع گفت . برای روح آن مرحوم آروزی آرامش و مغفرت داریم .

عکس مرحوم پوران شریعت‌ رضوی :‌

علت مرگ پوران شریعت‌ رضوی:

گویا پوران شریعت‌رضوی چند روزی بوده است که در بیمارستان لاله زار تهران بستری بوده اما در آخر به علت سکته مغزی جان  خود را از دست می دهد ، در ادامه با پوران شریعت‌رضوی بیشتر آشنا شوید :‌

 

بی‌بی‌فاطمه شریعت‌رضوی معروف به پوران شریعت‌رضوی (متولد ۱۳۱۳، مشهد) نویسنده ایرانی‌ست. او از دانشگاه سوربن دکترای ادبیات فارسی دارد. موضوع تز او که در سال ۱۹۶۳ به راهنمایی ژیلبر لازار از آن دفاع کرد، توصیف طبیعت در شعر تغزلی فارسی در قرن هفتم است. او همسر علی شریعتی و خواهر مهدی شریعت‌رضوی، یکی از سه دانشجویی است که در حمله نیروهای امنیتی به دانشگاه تهران در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ کشته شد.

 

دکتر پوران شریعت‌رضوی فرزند حاج علی‌اکبر و پری در آبان‌ماه ۱۳۱۳ متولد شد. پدرش تاجر و اصالتاً خراسانی بود، اما خانواده شریعت‌رضوی به تهران کوچ کرده و بچه‌ها در همین شهر به مدرسه رفته بودند. آنها در مشهد هم‌خانه داشتند. پوران شش برادر و یک خواهر داشت.

 

با وجود اعلام همه خبرگزاری‌های معتبر، مبنی بر درگذشت پوران شریعت رضوی همسر علی شریعتی، خبرنگار امتداد کسب اطلاع کرد که وی با وجود حال نامساعد، در قید حیات است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا