چهره هاسلبریتی ایرانی

علت چاقی مهناز افشار از زبان خودش ؛ ماجرای ترک سیگار بعد از ۱۵ سال + ویدیو

علت چاقی مهناز افشار از زبان خودش همچنین ویدیو لایو صحبت های مهناز افشار درباره ماجرای ترک سیگار بعد از ۱۵ سال به همراه اطلاعات تکمیلی در این مطلب. مهناز افشار بازیگر سینما در جدیدترین اقدام خود از داوری مسابقه استعداد یابی پرشیاز گات تلنت خداحافظی کرد. این کار افشار با واکنش های زیادی همراه شد. مهناز افشار طی یکی دو ماه اخیر بعد از حضور در این مسابقه با انتقادات بخشی از کاربران شبکه های مجازی روبه رو شده بود.

افشار دیروز در یک لایو اینستاگرامی با برخی از کاربران صفحه اجتماعی خود صحبت کرد. آنچه باعث تعجب این کاربران شده بود، چاق شدن افشار بود! بسیاری از آنها سوال می کردند و از علت چاقی می رسیدند و خانم بازیگر هم جواب سوالات آنها را داد و در خلال آن پرده از یک واقعیت در زندگیش برداشت!

علت چاقی مهناز افشار
علت چاقی مهناز افشار

غیر از انصراف از مسابقه استعدادیابی، نام مهناز افشار در روزهای اخیر به دلایلی همچون ماجرای طلبه آملی، انتقاد از سریال پایتخت و محسن تنابنده نیز مطرح شده است. مهناز افشار با انتشار پستی در اینستاگرام خود از سریال پایتخت ۶ و عوامل این سریال بشدت انتقاد کرد. با توجه به برخی از شوخی هایی که در سری جدید سریال پایتخت مطرح شد، تیغ نیز سانسور نیز گریبان این سریال را گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا