چهره هاسلبریتی ایرانی

علیرضا کمالی بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش کیست؟ + عکس

کولاک ، محمد سیمری : علیرضا کمالی متولد اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۹ شمسی در منطقه ی نظام آباد شهر تهران می باشد. جالب است بدانید وی تک فرزند خانواده می باشد و خواهر و برادری ندارد!

علیرضا کمالی

شاید جالب باشد که بدانید علیرضا جزو بازیگران بی حاشیه ای است که فعالیت خود را در عرصه ی هنر، با فعالیت در حوزه ی تئاتر آغاز کرد! سپس وارد دنیای تلویزیون و صحنه ی تئاتر شد. او در سال ۱۳۸۲ شمسی به عنوان دستیار کارگردان در سریال ” شیخ بهایی ” به کارگردانی شهرام اسدی، به صورت جدی کار خود را در حوزه سینما و تلویزیون شروع کرد.

علیرضا کمالی برای نخستین بار با فیلم سینمایی ” ثارالله ” به کارگردانی ” شهریار بحرانی ” در نقش شمایل حضرت علی اکبر (ع) در جلوی دوربین، به ایفای نقش پرداخت. اما فیلم برداری این فیلم در میانه ی راه، متوقف شد!

کمالی

علیرضا کمالی در جدیدترین فعالیت تلویزیونی خود همراه با بازیگرانی چون بهنام تشکر، الهام طهموری، حدیثه تهرانی و… در سریال ” وارش ” و در نقش ” یارمحمد “حضور دارد. سریال ” وارش ” به عنوان سریالی عاشقانه و تاریخی، به کارگردانی احمد کاوری و به تهیه کنندگی محمود رضا تخشید و به نویسندگی جابر قاسمعلی برای شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است. بد نیست بدانید نام قبلی این سریال، ” بهترین سال های زندگی ما ” بوده است!

کمالی در سریال وارش

لازم به بیان است علیرضا قبل از این سریال، در مجموعه ” لحظه گرگ و میش ” در نقش ” احسان ” بازی کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا