چهره هاسلبریتی ایرانیویژه

عمل زیبایی و تغییر چهره بهنوش بختیاری + عکس

در این مطب از سایت مجله اینترنتی کولاک می خوانید که،  ببهنوش بختیاری بازیگری که اخیرا جنجال های زیادی به پا کرده، تغییرات ظاهری نامتعارف و عجیب او صدای همه را درآورده است.

بهنوش بختیاری بازیگر با سابقه ایرانی می باشد که در حوزه طنز سینما و تلویزیون فعالیت داشته است و تا به حال از او نقش های بسیاری دیده ایم که خوشایند بوده اما در چند سال اخیر خانم بازیگر تبدیل به چهره ای نه چندان محبوب شده که مخاطب دل خوشی از او و رفتار و حرف هایش ندارد.

بهنوش بختیاری از چهره های جنجالی مجازی است که روزانه پست و استوری های زیادی میزاره و تبلیغات بسیار زیادی هم داره به طور که صدای کاربران رو دراورده و وقتی که تبلیغات خیلی زیاد میشه معمولا تو جهت و راستای خاصی نیست.

وی تا به حال دست به معرفی هایی زده که جدا از قضیه پول پرستی اش، حرکتی غیر انسانی بوده مثل تبلیغ داروی ضد کرونا که البته چند وقت بعد از این معرفی خود خانم بازیگر کرونا گرفت!

خیلی موارد از بهنوش بختیاری دیده شده که باعث بی اعتمادی مردم نسبت به این بازیگر زن شده و فرق چندانی با خانم بهاره رهنما نداره و پستاش با نظرات منفی کاربران همراهه! شاید بگین کاربرا به هر چیزی فحش میدن اما هنرمندانی هستند که هیچگاه از کاربران نظر منفی نمیگیرند و خب این بستگی به رفتار و شخصیت اون بازیگر بین مردم داره!

از این ها که بگذریم بهنوش بختیاری در یک موضوع هم فعالیت زیادی دارد و تا به حال موارد زیادی هم در اینباره منتشر کرده و صحبت و حمایت کرده است. بهنوش بختیاری حامی افراد ترنس و دوجنسه می باشد که در جامعه از لحاظ روحی و جسمی شرایط خوبی ندارند. خانم بازیگر تا به حال موارد زیادی هم از دلیل این حمایت و کارش توضیح داده که خب در نوبه خود شاید بتوان گفت حرکتی مثبت است. وی به تازگی هم ویدیویی از خود منتشر کرد و درباره اولین خانه ترنس که با همت خود و برخی دیگر برگذار شده صحبت کرد. ناگفته نماند از اونجایی که گفتیم بهنوش بختیاری به چهره ای منفور در جامعه تبدیل شده نظرات این پست هم بیشتر منفی بود و کاربران درباره لنز و آرایش غلیظ و…صحبت کرده بودند تا موضوع اصلی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا