چهره هاسلبریتی ایرانی

عمو یحیی صاحب قهوه خانه پاتوق سلبریتی ها کیست؟ + علت محکومیت به اعدام

عمو یحیی صاحب قهوه خانه پاتوق سلبریتی ها کیست؟ علت محکومیت به اعدام عمو یحیی چیست؟ جرم عمو یحیی صاحب قوه خانه محبوب بازیگران در اینجا. عمو یحیی، صاحب قهوه خانه معروفی که پاتوق بازیگران و سلبریتی ها بود به اتهام قتل شریک کاری اش در دادگاه به قصاص محکوم شد.

عمو یحیی صاحب قهوه خانه
عمو یحیی صاحب قهوه خانه

رسیدگی به این پرونده از شهریور ماه سال ۹۸ به دنبال انتقال پیکر نیمه جان مرد میانسالی به نام رشید به بیمارستان شهدای تجریش آغاز متقل شد .وی که چاقو خورده بود ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد. در بررسی ها روشن شد رشید پس از درگیری با شریک کاری اش به نام یحیی در قهوه خانه معروف در دربند با ضربه چاقو زخمی شده است.

مأموران پلیس بلافاصله به قهوه خانه معروف رفتند و یحیی ۵۰ ساله را بازداشت کردند .وی که بیشتر بازیگران سینما و تاتر او را می شناسند و به عمو یحیی معروف است به دعوا با شریک کاری اش اعتراف کرد و قتل را گردن گرفت .

وی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که پسر و مادر قربانی برای وی حکم قصاص خواستند. یحیی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: صاحب قهوه خانه ای زیر پله ای در خیابان دربند هستم. ۳۵ سال بود که با رشید شریک بودم و قهوه خانه ما به پاتوق بازیگران و سلبریتی ها تبدیل شده بود. رشید قول داده بود تا سرقفلی مغازه را به من برگرداند اما هر بار طفره می رفت.

وی ادامه داد: آخرین بار از او خواستم تا به قولش عمل کند اما گفت که تصمیم ندارد سرقفلی را به من برگرداند .به همین خاطر عصبانی شدم و با چاقویی که در دست داشتم به یک ضربه به او زدم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت :باور کنید نمی‌دانم چرا دست به چنین کاری زدم. من آن موقع فشار خون بالا داشتم و در آن لحظه تعادلم را از دست داده بودم. حتی به خاطر ندارم که ضربه را چطور به مقتول زدم.

این متهم ادامه داد: من سالها بود که رشید و خانواده اش را میشناختم .خانواده او همیشه به من لطف و محبت داشتند و من شرمنده آنها هستم و می دانم اشتباه کرده ام.

این متهم گفت: من بعد از قتل پشیمان شدم و به همین خاطر وقتی دوستانم رشید را به بیمارستان رساندند من در قهوه خانه ماندم و فرار نکردم .من از همان ابتدای دستگیری نیز حقیقت را به پلیس گفتم. حالا هم می‌گویم شرمنده هستم. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده و درخواست اولیای دم وی را به قصاص محکوم کردند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا