چهره هاسلبریتی ایرانی

عکسی از تتو روی گلوی ریحانه پارسا + ویدیو

عکسی از تتو روی گلوی ریحانه پارسا به همراه ویدیویی از ریحانه پارسا در حالیتی که خالکوبی روی گلوی او مشخص است را در این پست خبری ببینید. ریحانه پارسا به تازگی ویدئویی از خود در فضای مجازی،در حالی که تتو روی گردنش مشخص بود، منتشر کرد. این بازیگران جوان و پرحاشیه به تازگی با مهدی کوشکی بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر ازدواج کرده است. این زوج ۱۷ سال فاصله سنی دارند و سومین ازدواج مهدی کوشکی است.

نام ریحانه پارسا در چند وقت اخیر با حواشی زیادی همراه بوده است. او با نقش «لیلا» در سریال پدر چهره شد و بعد از آن با پیشنهادات زیادی برای بازی مواجه شد. پارسا در مصاحبه ای در خصوص خودش گفته است:

«همیشه در زندگی‌ام با یک اعتقاد کار کردم و آن این است که هیچ وقت کار خوب روی زمین نمی‌ماند. در گذشته یکبار این حرف را به کسی زدم و آن زمان آن آدم بسیار به من خندید و خیلی دوست دارم که حال این روزهایش را ببینم. البته قصدم این نیست که خودم را خیلی خوب معرفی کنم، ولی اگر بازیگری را در خودم نمی‌دیدم و فکر نمی‌کردم روزی نقش لیلایی برایم اتفاق می‌افتد؛ هیچ وقت به دنبال آن نمی‌آمدم.

کافیست که کار خود را بلد باشید؛ آن‌وقت قطعا آدم‌های دیگر حاضرند به هر قیمتی شما را برای بودن در کارشان راضی کنند. من اگر شبیه لیلا نبودم؛ قطعا این نقش دیده نمی‌شد و نمی‌توانست موفقیتی کسب کند.

در حال حاضر اولویت‌بندی بین سینما و تئاتر انجام نمی‌دهم اما می‌دانم که جذابیت تئاتر و سینما برایم مساوی است درحالی‌که تئاتر چالشی‌تر و سخت‌تر نیز می‌باشد. بنده توسط تصویر و تلویزیون شناخته شدم اما مسیرم را از تئاتر شروع کردم.»

تتوی روی گلوی ریحانه پارسا
تتو روی گلوی ریحانه پارسا

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا