چهره هاسلبریتی ایرانی

عکسی جذاب از سمیرا حسینی در خانه هنرمندان

مجله اینترنتی کولاک: سمیرا حسینی بازیگر سینما و تلویزیون متولد آبان ۱۳۶۳ در تهران می باشد و هم اکنون ۳۵ سال دارد. سمیرا حسینی فارغ النحصیل رشته تئاتر گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی می باشد.

او تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

سمیرا حسینی فعالیت هنری اش را در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال صاحبدلان به کارگردانی محمدحسین لطیفی آغاز کرد، اما سرانجام در سال ۳۸۹ با بازی در سریال آسمان همیشه ابری نیست شناخته شد و توانست توانایی هایش را به اهالی هنر و مخاطبین تلویزیون ثابت کند.

سمیرا حسینی در سریال آسمان همیشه ابری نیست در نقش دختر جعفر دهقان حضور داشت که مادرش را از دست داده بود و با پدر و برادر خود زندگی می کرد که تنهایی او و غم از دست دادن مادرش برای او مشکلاتی را به وجود آورده بود.

 

سمیرا حسینی بازیگر سینما و تلویزیون

 

سمیرا حسینی با انتشار این عکس نوشت:
به جایی می رسی که دیگه ، نه حالت خوبه نه حالت بدئه ، نه خوشحالی نه ناراحت ، ولی چیزی ته دلت رسوب کرده از تنهایی ها، رازها ، که دیگه از دوباره اتفاق افتادن هاشون نه دلخور می شی نه تعجب می کنی، سر شدی ، یه سری احساسی وجودت و می گیره ، تو همین لحظاته که با خودت کنار میای و کلماتی از اعماق الوهیت درونت در ذهنت می پیچه و می خوای که با خودت، فقط با خودت شاد باشی و از ته دل به دنیا و زیبایی ها و نا زیبایی هاش بخندی و بگذری … #سمیراحسینی
کنسرت امیر اشکان غلامی عزیز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا