چهره هاسلبریتی ایرانی

عکسی عجیب غریب و دیدنی از گریم متفاوت بهاره افشاری

مدت ها پیش بهاره افشاری بازیگر با استعداد کشورمان برای همکاری در یک فیلم دعوت به همکاری شد اما به دلیل موضوع سیاسی کناره گیری کرد ولی تهیه کننده آن فیلم از او خواستار خسارتی ۸۰ میلیونی شد به همین دلیل مجبور به همکاری و از آن طرف به مدت سه سال در سینما ممنوع الکار شد به دلیل بازی در یک فیلم سیاسی.

بهاره افشاری با انتشار این عکس نوشت: وقتی خبر سگ کشی ها رو با تزریق سرنگ اسید به قلبشون شنیدم ناخودآگاه یک خاطره تو ذهنم پررنگ شد.
سال گذشته وقتی رفتم به یک کاروانسرای عجیب در دل کویر،هر روز صبح به اشتیاق یک صحنه درخشان از خواب بیدار می شدم و اون عبور آهوها از کنار کاروانسرا بود.یادمه یک روز صبح یکی از محیط بان ها که می خواست من رو به خواستگاه آهوها ببره توی راه برام یک قصه عجیبی رو تعریف کرد.

گفت: درسته که این منطقه حفاظت شده است اما عده ای از شکارچی ها به طور غیر قانونی با تفنگ ویژه به قلب آهوها شلیک می کردند و در اثر اون شلیک، قلب آهوها از درون می سوخت. بعد از مرگ آهوها اونا رو شبانه به جای دیگری منتقل می کردن و بعد از تاکسیدرمی به قیمت گزافی می فروختن.

بعد بغضش رو فرو خورد و ادامه داد، ما پس از تعقیب و گریز فراوان نتونستیم اونا رو پیدا کنیم، اما یک شب اتفاقی در دل این تعقیب و گریزها یک تیر اشتباهی به باک ماشین اونا شلیک میشه و در همون لحظه یک انفجار مهیبی رخ می ده طوری که دیگه هیچ نشونی از شکارچی ها باقی نمیمونه.
جهان به اعتقاد من یک قانون ساده اما مهم داره و اون اینه که تو در آتش خودت روزی می سوزی …
عکس:سمیرا بختیارى

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا