چهره هاسلبریتی خارجی

عکس‌های عجیب براد پیت سر صحنه فیلمبرداری آخرین فیلمش

دلقک‌بازی هنرپیشه ۵۵ ساله سر عکاسی «روزی روزگاری هالیوود»

مجله اینترنتی کولاک، مترجم: پرویز فغفوری آذر

اگر در حال تو دادن شکمتان و ایستادن سر پنجه باشید که عکستان خوب بیفتد و ناگهان دلقک‌بازی یک نفر گل کند و عکس شما را خراب کند، ناراحت می‌شوید؟ طبیعی است.

حالا اگر این یک نفر براد پیت باشد چطور، باز هم ناراحت خواهید شد؟ مارگو رابی که ظاهرا هیچ مشکلی با خراب شدن عکسش نداشت. من و شما که حسابمان مشخص است.

این بازیگر نامزد اسکار و ایفاگر نقش اول زن در «روزی روزگاری هالیوود» در حال ژست گرفتن برای عکاس بود که ناگهان براد پیت مثل صاعقه از آسمان نازل شد و عکس را به فنا داد. او همچنین عکسی را که قرار بود با کوئنتین تارانتینو، مارگو رابی و لئوناردو دیکاپریو بگیرد، به شکل بامزه‌ای خراب کرد.

«روزی روزگاری هالیوود» را می‌توانید ۱۰ روز دیگر روی پرده سینماها ببینید اما عکس‌های دیوانه‌بازی براد پیت را امروز برای شما منتشر می‌کنیم. ماجرا از چه قرار بود؟

مارگو رابی آماده شده بود که عکاس تبلیغاتی عکس او را برای تبلیغ فیلم «روزی روزگاری هالیوود» بگیرد که همکارش خیلی ناگهانی وارد کادر شد و عکس را خراب کرد. اما این همکار هر کسی نبود. او براد پیت بود و مارگو رابی نه‌تنها ناراحت نشد، بلکه براساس عکس‌ها خوشحال هم شده است. آن‌گونه که از عکس‌ها می‌توان فهمید این هنرپیشه اول غافلگیر شد و بعد خوشحال. او می‌گوید: «اول بهت‌زده شدم اما بعد که فهمیدم براد پیت است، خیلی هم خوشحال شدم. او هیچ مزاحمتی ایجاد نکرد. فقط یک شوخی بود که هر دو لذت بردیم.»

هم زمان‌بندی براد پیت هم دقیق بود، هم سنجش مکانی‌اش. به عکس‌ها که دقت کنید خودتان می‌فهمید. ما هم فکر می‌کردیم قرار است او دزدکی از پشت مارگو رابی بیاید و او را بترساند اما پیت ترجیح داد بین دوربین و رابی این کار را انجام دهد. ظاهرا آمادگی بدنی ستاره ۵۵ ساله هالیوود در مدت تهیه این فیلم بالاتر هم رفته است. او در این فیلم یک سکانس درگیری با هنرپیشه بازیگر نقش بروس لی هم دارد که باید دید و بعد نظر داد.

البته از آنجا که هیچ‌وقت یک بار مزاحمت کافی نیست، او برای دومین بار هم این کار را انجام داد اما واکنش‌ رابی هیچ فرقی با بار اول نداشت.

درک لام، عکاس تبلیغاتی این فیلم، گفت: «مشغول عکاسی از مارگو بودم که ناگهان دیدم چیزی صحنه را خراب کرد. البته اول صدای او را شنیدم اما گفتم لابد یکی از عوامل صحنه است و کاری به من ندارد اما بعد دیدم ‌ براد پیت است. من هم چند دوربین گوشه و کنار گذاشته بودم که به صورت اتوماتیک در حال عکاسی بودند. به همین دلیل این صحنه‌ها را از زوایای مختلف عکاسی کردم.»

مارگو رابی علاوه بر بازیگری، مدل برند فرانسوی Chanel  هم هست. او در این صحنه یک لباس یک‌دست سفید محصول این شرکت را بر تن کرده با رنگ مو و آرایش کلاسیک مختص دهه‌های ۵۰ و ۶۰ میلادی. فضای کلی فیلم هم مربوط به همین دهه‌هاست.

در نهایت براد پیت قبول کرد در یک عکس ۴ نفره با کوئنتین تارانتینو (کارگردان فیلم)، لئوناردو دیکاپریو و مارگو رابی همراهی کند اما اگر فکر می‌کنید در این عکس او دست از شیطنت برداشته، در اشتباهید. خودتان ببینید و قضاوت کنید.

منبع: harpersbazaar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا