سینماسینمای‌ایران

معرفی فیلم شاه کش به همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

مجله اینترنتی کولاک: فیلم شاه کش فیلمی به نویسندگی و کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه‌کنندگی عباس نادران است که به زودی از سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد. فیلم شاه کش تازه‌ترین اثر سینمایی وحید امیرخانی که مدتی است. امیرخانی که پیش از این با فیلم سینمایی «در مدت معلوم» به موفقیت در گیشه رسید.
فیلم شاه کش
فیلم شاه کش

«شاه کش» پیش از این در لیست فیلم های توقیفی قرار داشت. عباس نادران تهیه کننده فیلم سینمایی شاه کش با اشاره به آخرین وضعیت این فیلم گفت: قرار داد اکران این فیلم با شرکت سینمایی نمایش گستران منعقد شده و در حال تولید مواد تبلیغی فیلم هستیم. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است این فیلم تابستان امسال و بعد از ثبت قرار داد در شورای صنفی نمایش اکران شود.

وی همچنین درباره اینکه گفته می شود نیروی انتظامی با نمایش این فیلم مخالف بوده است گفت: پروانه نمایش این فیلم بدون هیچ مشکلی صادر شده است و سوء تفاهماتی که ایجاد شده بود با گفتگو حل شده است!

اسامی بازیگران فیلم شاه کش

مهناز افشار , هادی حجازی فر , فرید سجادی حسینی، مجید صالحی، علیرضا کمالی‌نژاد، پیمان مقدمی، مهدی کوشکی و … از بازیگران این فیلم هستند.

عوامل فیلم سینمایی شاه کش عبارتند از؛ نویسنده و کارگردان: وحید امیرخانی، تهیه کننده: عباس نادران، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، تدوین: حسن ایوبی، طراح صحنه: محسن نصرالهی، طراح گریم: ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری: وحید مقدسی.

طراح لباس: ملودی اسماعیلی، مدیر تولید: محمد یمینی، مدیر جلوه های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی، مدیر جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، برنامه ریز: احسان سجادی حسینی، دستیار اول کارگردان: درنا مدنی، منشی صحنه: زهرا تحقیقی، مدیر تدارکات: عماد طاهری، عکاس: سحاب زری باف، فیلم پشت صحنه: پیمان داداش‌زاده، مشاور رسانه‌ای: هادی فیروزمندی.

 

داستان فیلم سینمایی شاه کش

«شاه کش» یک درام معمایی- اجتماعی متفاوت است که نویسندگی آن را نیز وحید امیرخانی برعهده داشته است. داستان فیلم در فضایی زمستانی می‌گذرد و به زودی با فراهم شدن شرایط آب و هوایی، تولید آن در ارتفاعات کوهستانی آغاز خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا