سرگرمی

عکس تقویم سال ۹۹ پس زمینه سردار سلیمانی + والپیپر دسکتاپ و گوشی

در این مطلب عکس تقویم سال ۹۹ پس زمینه سردار سلیمانی برای دانلود قرار گرفته است. بسیاری در سال جدید به دنبال تقویم های مناسب با عکس های مناسبتی هستند. این تقویم مزین به طرحی از شهید قاسم سلیمانی است. همچنین عکس جمعی از شهدای ترور نیز در این تقویم قرار گرفته شده است.

همچنین باید توجه داشت بر اساس اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران لحظه تحویل سال ۱۳۹۹ هجری شمسی به ساعت رسمی ایران ساعت ۷ و ۱۹ دقیقه و ۳۷ ثانیه روز جمعه ۱ فروردین ۱۳۹۹ هجری شمسی مطابق ۲۵ رجب ۱۴۴۱ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۲۰ میلادی است.

دانلود تقویم باکیفیت اصلی

تقویم سال ۹۹ پس زمینه سردار سلیمانی
تقویم سال ۹۹ پس زمینه سردار سلیمانی

شهید سردار قاسم سلیمانی۲۰ اسفند ۱۳۳۵ در قنات ملک به دنیا آمد. او در طول هشت سال جنگ تحمیلی و پس از آن تا سال ۱۳۷۶، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود. سپس، از سال ۱۳۷۶ تا زمان شهادت به‌ عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد. در ۱۳ دی ۱۳۹۸، ارتش ایالات متحده وی را به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، در عملیات آذرخش کبود هنگام خروج از فرودگاه بین‌المللی بغداد برای انجام دیدارهای رسمی با مقامات عراقی ناجوانمردانه ترور کرد و به شهادت رساند.

سردار سلیمانی طی جنگ تحمیلی از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج بود. سپس در مقام فرمانده نیروی قدس سپاه نقش مهمی در تقویت قدرت نظامی حزب‌الله لبنان، خروج اسرائیل از جنوب لبنان، جنگ افغانستان، شکل‌دهی به فضای سیاسی عراق پس از سرنگونی صدام حسین، تغییر روند جنگ داخلی سوریه و مقابله با داعش در عراق و سوریه داشته‌ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا