چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس داریوش مهرجویی در کنسرت ابراهیم زاده؛ همکاری در فیلم سنتوری ۲ ؟!

مجله اینترنتی کولاک: داریوش مهرجویی برای فیلم «فیلم سنتوری ۲» کماکان به دنبال یک خواننده-بازیگر می گردد. بعد از منتفی شدن حضور محسن چاوشی و بهرام رادان در فیلم سنتوری ۲ حالا جستجوها برای یافتن بازیگر مناسب نقش اول این فیلم از سوی داریوش مهرجویی و مشاورانش ادامه دارد. انتشار این تصویر شایعات را بر سر حضور محسن ابراهیم زاده در سنتوری ۲ زیاد کرد.

در همین ارتباط چندی روز قبل خبری در فضای مجازی پیرامون قوت گرفتن پیش تولید «سنتوری ٢» و مذاکره با خواننده گروه ماکان بند منتشر شد. البته آنطور که از شنیده ها بر می آید همکاری با خواننده این گروه هم منتفی شده است.

اما گویا داریوش مهرجویی عزم خود را زجم کرده که یکی از خوانندگان نوظهور عرصه پاپ در فیلمش به عنوان نقش اول بازی کند و تصمیم گرفته با خوانندگانی که برای این نقش مذاکره کرده است در کنسرت هایشان حضور پیدا کند و صدا و طرفداران آنها را بسنجد.

به تازگی داریوش مهرجویی مهمان کنسرت محسن ابراهیم زاده شد تا یکی دیگر از گزینه های مهرجویی و شریفی نیا برای بازی در «سنتوری ٢» مشخص شود.

شنیده میشود این روزها داریوش مهرجویی و محمدرضا شریفی نیا قطعی تر از همیشه به دنبال خواننده بازیگر برای نقش اول «سنتوری ٢» هستند و بجز امیر مقاره و محسن ابراهیم زاده، دو خواننده دیگر نوظهور عرصه پاپ هم در بین گزینه های اصلی‌ آنها هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا