چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس دیده نشده از کودکی الناز شاکر دوست

مجله اینترنتی کولاک: الناز شاکردوست بازیگر سینما و تلویزیون است که با بازی در نقش فائزه در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار توانست بازیگر نقش اول زن در جشنواره فجر ۳۷ شود.

الناز شاکردوست از آن دسته بازیگران خوش چهره و محبوب سینمای ایران است که حضورش در فیلم های سینمایی تمام طرفدارانش را به سینما ها کشانده است.

الناز شاکردوست اولین بار در فیلم سینمایی گل یخ در سال ۱۳۸۳ مقابل دوربین کیومرث پوراحمد رفته است. از کارهای او می توان به بی وفا، کیش و مات، شرط اول، اتوبوس شب، خفگی، دو خواهر، رسوایی و شبی که ماه کامل شد اشاره کرد.

به گفته خودش نقش افسانه در فیلم سینمایی رسوایی به کارگردانی مسعود ده نمکی از محبوب ترین نقش هایی است که تا کنون ایفا کرده است و هیچ گاه آن را از یاد نخواهد برد.

الناز شاکردوست دوست چندی پیش به مناست تولدش عکس زیر را منتشر کرد و تولد خودش را تبریک گفت.

 

کودکی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست، زاده ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران است. این بازیگر، در حال حاضر فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار را روی پرده سینماهای کشور دارد.
شاکردوست، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را برای این فیلم از جشنواره سی و هفتم فجر دریافت کرد. شاید به دلیل همین موفقیت است که او در پستی اینستاگرامی، برای سی و پنجمین سالگی‌اش، از ترکیب الناز جنگجو استفاده کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا