چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس دیده نشده ای از الناز شاکردوست با حجاب عجیب در پشت صحنه فیلم مطرب

در این مطلب، عکس دیده نشده ای از الناز شاکردوست با حجاب عجیب در پشت صحنه فیلم سینمایی ” مطرب ” به نویسندگی، تهیه‌ کنندگی و همچنین به کارگردانی مصطفی کیایی را خواهیم دید؛ با ما همراه باشید. الناز شاکردوست ، بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر (متولد ۷ تیر ماه سال ۱۳۶۳ شمسی در شهر تهران می باشد. او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم “ گل یخ ” به کارگردانی کیومرث پوراحمد در سال ۱۳۸۳ شمسی پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد!

الناز شاکردوست با حجاب عجیب

فیلم ” مطرب ” فیلمی ایرانی به نویسندگی، تهیه‌ کنندگی و همچنین به کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۷ شمسی و با حضور بازیگرانی چون پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، مهران احمدی و همچنین عایشه گل جوشکن است. ژانر فیلم مطرب، مانند اکثر آثار قبلیِ مصطفی کیایی، کمدی و اجتماعی می باشد.

این فیلم سینمایی ، قصه پر پیچ و خم زندگی افرادی را روایت می کند که ساز زندگی شان با زمان مخالف است و در همین راه مشکلاتی را نیز دارند. در در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ” اینا اصلاً ما رو قبول ندارن بهمون میگن مطرب. “

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا