چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس دیده نشده ای از سردار آزمون و خواهرش سولماز

در این پست، عکس دیده نشده ای از سردار آزمون و خواهرش سولماز را خواهیم دید! با ما همراه باشید. سردار آزمون ، بازیکن فوتبال و متولد ۱۱ دی ماه سال ۱۳۷۳ شمسی در شهر گنبد کاووس می باشد. سردار فرزند خلیل آزمون ، بازیکن سابق والیبال است. بد نیست بدانید آزمون از ترکمن‌ های ایران و سنی مذهب می‌ باشد. سردار در پست مهاجم برای تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ و همچنین تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌ کند.

سردار آزمون و خواهرش سولماز

از باشگاه هایی که سردار آزمون در آن ها بازی کرده است می توان به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان ، باشگاه فوتبال روستوف ، باشگاه فوتبال روبین کازان و همچنین باشگاه فوتبال زنیت سن پترزبورگ را نام برد.

سردار در زمستان ۱۳۹۷ شمسی پس از نمایش درخشان در جام ملت‌ های آسیا ۲۰۱۹ میلادی، با قراردادی ۱۲ میلیون یورویی به تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ، یکی از بزرگ‌ ترین باشگاه‌ های فوتبال کشور روسیه پیوست. بد نیست بدانید آزمون در ۲۱ ماه فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی در لیگ اروپا با زدن ۲ گل برای تیم زنیت سن پترزبورگ در مقابل تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه، به بهترین گلزن تاریخ ایران در رقابت های اروپایی تبدیل شد! علی دایی با ۶ گل در این زمینه رکورددار بود، ولی آزمون با زدن ۲ گل به تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه این رکورد را شکست و با ۸ گل در صدر قرار قرار گرفت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا